CBR600RR 800km/h "hem de dururken"

Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
merhaba arkadaşlar. muratgergerli abimizin açtığı "Ben inanmadım.ya Sizler.." başlıklı konuya gözattım. Şekildeki R1'in 334km ile gidip gidemeyeceği konuşuluyordu, ya da photoshop olabileceği. Ben de photoshop la gösterge yapımının ne kadar basit bişey olduğunu göstermek için sizlere bunu yapmaya çalıştım. umarım saçma bir konu olmamıştır. kolay gelsin

Söz konusu konunun linki:http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/38123-ben-inanmadim-ya-sizler.html





 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
tam onu yazıodum o konuda sn yzadın kardes.

accaıp bomba bısı ya zapmakta cok kolay

vites bostayken hızı redlıne getrp foto alın.

photoshop progrmandan(hangı surum var bılmıorum)

yazı dalgasına geln orda orjınal resım ıcın kndı ayarlıo

:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Şinci dükkana gidip sehpada ki motorumun ön tekerini,spiralle(avuçiçi taşlama,canavar vs )2 tur çeviririm valla:queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
202
hocam motorun üstündekiler ne?kamera için mi sağ taraftada zoom falan yazılı bişey var?
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Soldaki Garmin marka GPS'in tutacağı, sağdakine emin değilim ama GPS in zoomu olması lazım.

Nedir bu SS lerdeki hız merakı; 35000 olsun bari. Aya gidecek sanki...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
alperrr
benide fotoşopla bi k61000 in üstüne koyup arkamada Züleyka yı koysana::winkwink
bende yediriri millete:cherry:
yada sen bana k6 yı al, ben züleyka yı alırım:queen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Olay budur işte adam bunları Fake olabılecegını kanıtlamıs cokta super olmus :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
alperrr
benide fotoşopla bi k61000 in üstüne koyup arkamada Züleyka yı koysana::winkwink
bende yediriri millete:cherry:
yada sen bana k6 yı al, ben züleyka yı alırım:queen:

Yazdım bunu kenara... Çıkartırım bu zelihaların acısını ben ::angry2::
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ben bir şeyi anlamadım şimdi, bu süratlere nasıl çıkmış bu makinalar? durduğu yerde denmiş ama, rüzgar arkadan mı esiyormuş acaba ya da rampa aşağı mı duruyormuş? Yoksa o kadar yapmaz bu makina :farao:





:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst