- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Sitenize yeni katılmış bulunmaktayım sorunuma bir çare bulursunuz umuduyla yazıyorum.
Eminim ki bu konu defalarca açilmistir kusura bakmayın.
Motoru alalı yeni oldu sayılır bundan önce crf250 elimde vardi.
motorda hararet göstergesinin kırmızıya geldigini gördum bu zamana kadar fan devreye girmedi ne zaman kırmızıya ulaşti ozaman devreye girdi yanliz halen cok sicak durumda ama kesinlikle cekişten düşme yada istop etme olmadi ozelikle şehir içi dur kalklarda çok ısınıyor buna yapicak birseyimiz yok sanırım her neyse bugün farkettimde motorun arka tarafında amortisör yanında beyaz bir hazne var üzerinde lower upper yaziyor sanirim bu su sogutmasi bugun enterasan bir sekilde fokur fokur o sivinin kaynadigini gordum bunun olmamasi gerekiyor sanırım çünki arabalarda bile bu sekide kaynama gormedim. Benim sorum bu arkadaslar bu normalmidir yoksa bi servise gostermek mi gerekiyor?:silent::silent:
Teşekkürler.
Eminim ki bu konu defalarca açilmistir kusura bakmayın.
Motoru alalı yeni oldu sayılır bundan önce crf250 elimde vardi.
motorda hararet göstergesinin kırmızıya geldigini gördum bu zamana kadar fan devreye girmedi ne zaman kırmızıya ulaşti ozaman devreye girdi yanliz halen cok sicak durumda ama kesinlikle cekişten düşme yada istop etme olmadi ozelikle şehir içi dur kalklarda çok ısınıyor buna yapicak birseyimiz yok sanırım her neyse bugün farkettimde motorun arka tarafında amortisör yanında beyaz bir hazne var üzerinde lower upper yaziyor sanirim bu su sogutmasi bugun enterasan bir sekilde fokur fokur o sivinin kaynadigini gordum bunun olmamasi gerekiyor sanırım çünki arabalarda bile bu sekide kaynama gormedim. Benim sorum bu arkadaslar bu normalmidir yoksa bi servise gostermek mi gerekiyor?:silent::silent:
Teşekkürler.