CBR250R ile en fazla kaç gördünüz?

esc

Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
200
Kafama yatmayan bir şey var. Kilometre tahriği ön tarafta değil mi bu meretlerin? Yürümeden nasıl hız göstergesi oynuyo onu anlamadım. ::facepalm1:: Bence düzel bi fotoshop. ::ressam::
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
Kilometre aktarımı büyük motorlarda olduğu gibi bu motorlarda da arka tekere bağlıdır.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
O kadar yapar bu kadar yapar tartışmasına gerek yok.
180-185 yaptım diyen kolpacılar meydana çıksın itiraf etsin :)
[YT]rfim9dLpDdM[/YT]
http://www.youtube.com/watch?v=rfim9dLpDdM&feature=youtu.be
(Not:motorda stok dişli ebatları vardır)

183 km/h yaptığını iddia eden bir ahmak vardı...:wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

Kilometre aktarımı büyük motorlarda olduğu gibi bu motorlarda da arka tekere bağlıdır.

Suzuki gsx-r 600 ve 1000'de ön-dişli koruma kapağının orda optik okuyucu(sensor) var...sıkmayalım...:queen:
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
183 km/h yaptığını iddia eden bir ahmak vardı...:wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------



Suzuki gsx-r 600 ve 1000'de ön-dişli koruma kapağının orda optik okuyucu(sensor) var...sıkmayalım...:queen:

sıkma falan yok aga ben anlamam sensörden falan makina tekere geldimi sayaç daha gösteriyor :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst