B_ura_K Katılım 13 Ağu 2007 Mesajlar 141 1 May 2008 Konu Yazar #1 Arkadaşlar Tamamen Can Sıkıntısından Çıktı Yaaa Honda Cbr 1000 rr & Sym Vs 150 :queen: Son düzenleme: 2 May 2008
jesse Katılım 26 Şub 2006 Mesajlar 3,292 2 May 2008 #2 arka kuyruguda siyah bulsaydın ya (((((((( güzel bi diim olmamış mı diim .. bah bahiiim bende o göz varmı
arka kuyruguda siyah bulsaydın ya (((((((( güzel bi diim olmamış mı diim .. bah bahiiim bende o göz varmı
B_ura_K Katılım 13 Ağu 2007 Mesajlar 141 2 May 2008 Konu Yazar #3 Valla eleştirilere açığım ve hatta saol daha canlı durdu böle ama kuyrugu siyah yapınca cok bogdu kafa yı kırmızı yaptım dahamı ii olduki sanki
Valla eleştirilere açığım ve hatta saol daha canlı durdu böle ama kuyrugu siyah yapınca cok bogdu kafa yı kırmızı yaptım dahamı ii olduki sanki
A asfalt meleği Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 2,824 2 May 2008 #4 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. abi bu gider mi? abi giderse kaç basar bu? abi bu ne scoosaki mi? :mrgreen:
B_ura_K Katılım 13 Ağu 2007 Mesajlar 141 2 May 2008 Konu Yazar #5 arkası sağlam basıoda önü napar bılmırom keske tersınımı yapsaydım kafası honda olsaydı onden cekıslı olurdu hem böleyken arkadan cekıslıde olmaz resmen arkadan iter yahuu
arkası sağlam basıoda önü napar bılmırom keske tersınımı yapsaydım kafası honda olsaydı onden cekıslı olurdu hem böleyken arkadan cekıslıde olmaz resmen arkadan iter yahuu
06bluedragger Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 29 Ara 2007 Mesajlar 2,819 2 May 2008 #6 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. adam üstünede hatun çizer dimi..
B_ura_K Katılım 13 Ağu 2007 Mesajlar 141 2 May 2008 Konu Yazar #7 06bluedragger' Alıntı: adam üstünede hatun çizer dimi.. Genişletmek için tıkla ... hehe dur onuda yaparım
06bluedragger' Alıntı: adam üstünede hatun çizer dimi.. Genişletmek için tıkla ... hehe dur onuda yaparım
croscu46 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 30 Tem 2008 Mesajlar 38 2 Ağu 2008 #8 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. :queen::bounce:
Marv Katılım 18 Kas 2005 Mesajlar 1,141 2 Ağu 2008 #9 süper olmuş yaa:cherry: böle bi scooter yaparlarsa satış rekorları kırar bence. eline sağlık...