- Katılım
- 2 Eki 2008
- Mesajlar
- 461
- Konu Yazar
- #1
Selam Arkadaşlar..
Motorum 2007 Honda cbr 600rr Movistar
Ön Freni sıkınca kafa sallamaya başlıyor motor.
Sanki böyle tekleme yapıyormuş gibi oluyor, Balatalara baktırdık sorun onlarda değildi
Ön gidondaki boşluklarıda aldık yine düzelmedi..
Acaba sorun disklerdemidir ? Disklerde eğrilik varsa eğer bu sanayide tornacıda düzeltilir mi..
Eğer olmazsa son çare mecbur 2 tane sıfır sipariş edicem..
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim...
Motorum 2007 Honda cbr 600rr Movistar
Ön Freni sıkınca kafa sallamaya başlıyor motor.
Sanki böyle tekleme yapıyormuş gibi oluyor, Balatalara baktırdık sorun onlarda değildi
Ön gidondaki boşluklarıda aldık yine düzelmedi..
Acaba sorun disklerdemidir ? Disklerde eğrilik varsa eğer bu sanayide tornacıda düzeltilir mi..
Eğer olmazsa son çare mecbur 2 tane sıfır sipariş edicem..
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim...