- Katılım
- 2 Eki 2008
- Mesajlar
- 461
- Konu Yazar
- #1
Selamlar..
Bir türlü motosikletim için depo üstü kamera aparatı bulamadım..
ale:
Asılnda var bir kaç tane ama hangi markalara uyumlu olduğunu yazmıyor.. :silent:
Sonra sipariş etsem gelse parça olmazsa diye tedirgin kaldım sizden yardım istiyorum.. :rendeer:
Daha önce takan var mı ? veya uyumlu aparat bilen varsa lütfen yardımcı olursa çok sevinirim..
Sağlıcakla kalın, Tekeriniz DÜZ Bazsın :rendeer::rendeer:
Bir türlü motosikletim için depo üstü kamera aparatı bulamadım..
Asılnda var bir kaç tane ama hangi markalara uyumlu olduğunu yazmıyor.. :silent:
Sonra sipariş etsem gelse parça olmazsa diye tedirgin kaldım sizden yardım istiyorum.. :rendeer:
Daha önce takan var mı ? veya uyumlu aparat bilen varsa lütfen yardımcı olursa çok sevinirim..
Sağlıcakla kalın, Tekeriniz DÜZ Bazsın :rendeer::rendeer:

