Cbr 600f uyumlu kamera aparatı

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Selamlar..
Bir türlü motosikletim için depo üstü kamera aparatı bulamadım.. :pale:

Asılnda var bir kaç tane ama hangi markalara uyumlu olduğunu yazmıyor.. :silent:
Sonra sipariş etsem gelse parça olmazsa diye tedirgin kaldım sizden yardım istiyorum.. :rendeer:
Daha önce takan var mı ? veya uyumlu aparat bilen varsa lütfen yardımcı olursa çok sevinirim..
Sağlıcakla kalın, Tekeriniz DÜZ Bazsın :rendeer::rendeer:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
takmayı düşündüğün makina ne ki, öyle atla deve değil aparatlar...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
moto bakkalımdan aldım ben fazer için uyumlu olanı oraya sorsan belki vardır 600 f için.
aldıgımda makinayı koydugum yerde sadece vida vardı, ben vida ile uğraşmayıp daha pratik yaptım,
bir adet tripot alıp ayakları söktüm, üstünü aparatın ucuna monte ettim her yere oynuyor şimdi tavsiye ederim, yükseklik ayarını da yapabilirsin.
şimdi baktım 1000 rr a göre olanı varmış nette 55 tl ben o zaman 40 tl almıştım fuar sonrası,
arayıp sormalısın alacaksan.

http://www.motobakkal.com/?urun-4922-HONDA-UYUMLU-KAMERA-APARATI.html



 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
moto bakkalımdan aldım ben fazer için uyumlu olanı oraya sorsan belki vardır 600 f için.
aldıgımda makinayı koydugum yerde sadece vida vardı, ben vida ile uğraşmayıp daha pratik yaptım,
bir adet tripot alıp ayakları söktüm, üstünü aparatın ucuna monte ettim her yere oynuyor şimdi tavsiye ederim, yükseklik ayarını da yapabilirsin.
şimdi baktım 1000 rr a göre olanı varmış nette 55 tl ben o zaman 40 tl almıştım fuar sonrası,
arayıp sormalısın alacaksan.

http://www.motobakkal.com/?urun-4922-HONDA-UYUMLU-KAMERA-APARATI.html

[url]http://c1201.hizliresim.com/t/q/201pj.jpg[/url]

[url]http://c1201.hizliresim.com/t/q/201qy.jpg[/url]
çok zahmetli gleior bu olay bana
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
kamera olarak gopro kullanırsan cok temiz görüntüler çıkıyor normal bir kamerayla titreşimi çok fazla hissediorsun kameraninda kaliteli olmasi gerek ^^

Evet araştırdım gerçekten'de muazzam bir kalitesi var :)
moto bakkalımdan aldım ben fazer için uyumlu olanı oraya sorsan belki vardır 600 f için.
aldıgımda makinayı koydugum yerde sadece vida vardı, ben vida ile uğraşmayıp daha pratik yaptım,
bir adet tripot alıp ayakları söktüm, üstünü aparatın ucuna monte ettim her yere oynuyor şimdi tavsiye ederim, yükseklik ayarını da yapabilirsin.
şimdi baktım 1000 rr a göre olanı varmış nette 55 tl ben o zaman 40 tl almıştım fuar sonrası,
arayıp sormalısın alacaksan.

Önce arayıp sorayım bi eğer ki ellerinde yoksa Vakumlu alırım, Non-Quattro dediği gibi, vakumlu hoşuma'da gitti aslında hem daha pratik gibi geldi bana :)

eğer sahiden kaliteli ve yüksek çözünürlüğü olan videolar çekmek istiyorsan GoPro HD almalısın, fiyatı 239 $, 1080p full hd görüntü çekebiliyor ve 60fps desteği var . http://gopro.com/hd-hero-cameras/ . iphone4 varsa bunun içinde ram-mount firmasının başarılı ürünleri var, http://www.ram-mount.com/CatalogRes...45066045049055054045065080057085/Default.aspx .

Şuanda araştırma içerisindeyim zaten..
Büyük ihtimal ile GoPro almayı düşünüyorum bakalım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst