CBR 600 rr sizce ilk motor için fazlamı :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
kenanla gurur duyuyoruz diyosunuz kenan 23 yaşında arkadaşlar.en iyisi kenan racing i bıraksın 125 likk bi cross alsın demi.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
olm manyadın mı ya... 250cc desen neyse.. 600rr dan bahsediyosun... ben bugün binip sadece çalıştırdım.. 2 gaz verdim tırstım makinadan... al bitane YBR yada CBF 150. allahına şükret...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
kenanla gurur duyuyoruz diyosunuz kenan 23 yaşında arkadaşlar.en iyisi kenan racing i bıraksın 125 likk bi cross alsın demi.

artık saçmalamaya başladın arkadaşım
1-konumuz kenan değil
2-sen kenanı ne kadar iyi tanıyorsun ki bugüne kadar neleri kullandı kullanmadı biliyormusun
ben söyliim, kenan senelerce küçük hacim motor ile dolaştı, babası motosiklet ustası, 2 abisi de yarışmalarda yarışan dereceye giren kişilerdi.
bu kadarı bile yeter zaten, kalanı mantıkla çıkarırsın
önceden bari biraz bilgi edin bir daha birisine laf edeceğin zaman.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Offff hep aynı tartışmalar, aynı sözler, aynı olaylar... Eminim bunca sözden sonra zaten 600 RR almaz.. En iyisi şimdi arkadaşa küçük cc motor önerilerinde bulunun... Hıııı ne dersiniz..:wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
165
ben olsam kilitlerim topiği. Arkadaşlarımızla dalga geçiliyor :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
165
Çünkü cevap veren arkadaşlarımız iyi niyetliler. Eski arkadaşlar bu tip topikleri açanların kim olduklarını tahmin ederlerdi...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Eski derken mesela ne kadar eski, ben yeterli miyim sana göre ? Ya aman uf yaa, uğraşamayacağım hiç...
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Bir duvara veya asfalta canlı afiş olmak istemiyorsan o makinadan uzak dur !!!!600lük bir makina hem de 600rr
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
Evet arkadaşlar ben aranıza yeni geldim 4 yaşımdan beri bisiklet kullanıyorum şu an 17 yaşımdayım ağustosda 18 bascam 13 senedir pedal çeviriyorum inş. babamın yardıyla Honda CBR 600 rr almayı düşünüyorum sizin fikriniz nedir kullanımı kolaymı yoksa zormu ???::melek02:

fatalix yeni başlayan bi motorcu adayı olarak, bu modellerden birini seçebilirsin :)

Honda cbr 125


Yamaha ybr 125


Honda cbf 250


Yamaha xt 125r
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
fazla biraz az gelir.. bir cbr125 ile dene
sona cbr600 ile dene
aradaki farkın fazladan fazla olduğunu kendin göreceksin ;)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Evet arkadaşlar ben aranıza yeni geldim 4 yaşımdan beri bisiklet kullanıyorum şu an 17 yaşımdayım ağustosda 18 bascam 13 senedir pedal çeviriyorum inş. babamın yardıyla Honda CBR 600 rr almayı düşünüyorum sizin fikriniz nedir kullanımı kolaymı yoksa zormu ???::melek02:

Sen bizimle kafamı buluyorsun :) Benim önerim Hayabusa al 13 senedir pedal çevirmişsin ayrıca 18 yaşınada gireceksin, bukadar tecrübeden sonra 600RR kesmez seni :p:mrgreen:
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
mrb arkadasım fatalix...mutlaka hayalını kurduğun motoru istiyosun ama ..daha erken bıraz. eğer sen 600rr isteyipte babanda alalım oğlum dıyosa..bu senın değil babanın sucudur...belkı baban senı kırmak istemıcek ama ya sonrası..bır kere senın o makıneye karsı kuvvetın olmalı yattığı zaman yerden kaldırabılecekmısın ..denedınmı hıç.ben 25 yasındayım denedım arkadaslar zor tuttu motoru..onun için baban sonradan pişman olmasın ..şuna eminim babanda istemiyodur o makıneyı..bence daha erken ..mutlaka kullanırsın ..surersın.ama rısklerı var..en basıtı dururken ayağın 30 santımlık cukura denk geldı ..ne olacak ozaman kım tutucak motoru..bence boyuna yasına kılona uygun bır motor al.daha sonra ılerletırsın..kardeşş.benım babamda istemedi ..ailemde..bırak 600rr ı almayı ıkı teker olmasında ne alırsan al dedıler.ama işte hastalık ..zevkını aldık bıkere..halada gozume bakıyorlar acaba ne zaman satar gıbısınden ..aileni üzme sakın bıraz kendınıde düşün kardeş.sana tavsıyem 600 luk makınesı olan bırının arkasına bın bak bakalım nasılmışş.ankara daysan ben de bındırım senı ..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
artık saçmalamaya başladın arkadaşım
1-konumuz kenan değil
2-sen kenanı ne kadar iyi tanıyorsun ki bugüne kadar neleri kullandı kullanmadı biliyormusun
ben söyliim, kenan senelerce küçük hacim motor ile dolaştı, babası motosiklet ustası, 2 abisi de yarışmalarda yarışan dereceye giren kişilerdi.
bu kadarı bile yeter zaten, kalanı mantıkla çıkarırsın
önceden bari biraz bilgi edin bir daha birisine laf edeceğin zaman.

bak kardeşim azarlama yapma bu saydıklarını hepsinini biliyorum. bnm demek istediğim 26 yaşından sonra başlanmalı racinge demişler deneyiim olsa dahi diyor bnm lafım o yuzden kenanla ilgili iyi oku allahım ya sinirlendiriyonuz.tam oku cümleleri. tecrübesi olan herkez alabilir.kenanı o yüzden konustukk.kenan ne zaman başladı ss ye sanıyosun bi bilgi edinin bakalım.canımı sıkmayın ya.lafı tersinden anlıyon ben ne dedim. arkadaşlar madem öyle kenan 23 yaşında çok mu hata etmiş küçük yaşta ss kullandıgı kesin.deilse bu başarıları nasıl elde ediyor.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bak kardeşim azarlama yapma bu saydıklarını hepsinini biliyorum. bnm demek istediğim 26 yaşından sonra başlanmalı racinge demişler deneyiim olsa dahi diyor bnm lafım o yuzden kenanla ilgili iyi oku allahım ya sinirlendiriyonuz.tam oku cümleleri. tecrübesi olan herkez alabilir.kenanı o yüzden konustukk.kenan ne zaman başladı ss ye sanıyosun bi bilgi edinin bakalım.canımı sıkmayın ya.lafı tersinden anlıyon ben ne dedim. arkadaşlar madem öyle kenan 23 yaşında çok mu hata etmiş küçük yaşta ss kullandıgı kesin.deilse bu başarıları nasıl elde ediyor.

arkadaşım azarlama falan yok ortada
kenanı yeterince iyi tanıyorum, şahsen dersem yeterlimidir senin için???
daha ne bilgisi edinmemi istiyorsan PM at, senin için sorarım kendisine
sen de canını sıkmamış olursun:farao:
küçük yaşta ss falan kullanmadı, sadece drag yarışlarına girdi, anneside babasıda abileride başta kenanın yarışlara girmesine fazlaca karşıydılar.ama kenan diretince en azından draglara girmesine müsaade etti babası ki dikkat et, drag yarışı diyorum, oyle yolda altına ss çekip özgürce gazlamadı kenan.
zaten kenandaki yetenek ayrı bir konu, milyonda bir çıkar.
 

FMS

Katılım
10 May 2007
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşım bende motora başlamak istiyorum ve yaşım 30 baya bi geciktik ama ben race tipi bir aleti aklımdan bile geçirmedim.motor konusunda tecrübem yok ama otomobil konusunda oldukça iyiyimdir 14 yaşımdan beri araba kullanırım, ama şu varki senin yaşlarında iken çok iyi hatırlıyorum arabayla giderken ilk ışıkta yanımızda birinin gaz vermesiyle yeşil yanana kadar çatlardım sonra anlamsız bi kapışma başlardı Allah'a şükür büyük kaza bela olmadan o devreyi atlattık bence tecrübeli fakat tavsiye verirken biraz ölçüyü kaçıran arkadaşları dinle ve ufak bişeyle başla.Bu, araba sürmeyi bilmeyen birine audi rs4 vermek gibi olur bilmiyorum o tarz bi araç kullandınmı şehir içinde ama gözün hız göztergesinde olmazsa ve müzik sistemi açıksa farkına varmadan hiç olmayacak bi mesafede 180km/h çıkıverirsin ve nasıl duracam diye düşünürsün.Bu çok tehlikelidir işin ucunda hayatın var gençsin daha, benim sana naçizane tavsiyem ağırdan al.Diğer arkadaşlarada tavsiyem yeni başlayacak genç bir arkadaşa karşı hitap konusunda biraz daha özenli olmaları adam sadece soru soruyo fikir danışıyor.Açıkçası bu kadar şeyden sonra bende bişey danışmaya çekinir oldum.
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
bu sitedeki yazıları okursan daha iyi olur.bu sitedeki herkes bisikletten sonra cbr 600 cbr 1000 rr gibi yüksek cc li motorları tercih ediyor:queen::queen::queen::queen:
eğer motoru aldıktan sonra yaşarsan bize motrla ilgili düşüncelerini yazarsan sewinirim:p

birçok arkadaşımız yazmış ama bende görünce dayanamadım kusra bakma:d
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence fazla değil büyük motorla başlayabilirsin eğer kendine güveniyorsan. Güvenmiyorsan (ki bu sorun güvenmediğini gösterir) bir daha düşün.
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
arkadaşlar ben burda .oku Türkiye ye atıcam .arkadasımızı yeterınce elestırdık .Türkiye de de avrupanın gelısmıs ulkelerınde oldugu gıbı bır kanun olsaydı bu tarz tıpıcklerden yuzlerce acılmazdı bosuna kalabalık olmazdı şöle ki.Avrupanın gelişmiş ulkelerınde mumkun oldugunca dusuk cc lı makınayla baslama zorunlulugu vardır.daha sonra yukseltmek ısteyenler tekrar sınava tabı tutulup orta sevıyeye yakın cc le devam eder daha sonra bellı bır sevıyenın ustunde makına almak ısteyen ınsan tekrar sınava tabı tutulur bu böle 3 5 sınav serisi ve en az 3-5 yıllık bir motosiklet kullanma tecrubesı kazandırır...Ama biz nerde yaşıyoz TÜRKİYE de bı 17 yasında ki arkadasımızın sorcak kadar bilinci olmasaydı cebınde parası olsaydı bugun gidip hayabusa alabilirdi..yasasın Türkiye kanunlar !!:farao:
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Alll abicim al kesınlıkle bukadar insan başlangıc motoru sudur budur diye konussun sen en sondan basla . En sonunda zaten bunu alıcaksın demi . Eeee al o zaman ne olcak ou kullanması ... ( yaaa yıllardır bakıyorum artık prof oldum bu tip mesaj gordum dedım 18 inde olmayan bir genç tir diye . Sonra haklı oldugumu anladım . Hiç cevap yazmadım ama bu tip yazılar ve gereksız tartısmalar onlenmeki moderatorler zaten olayın bilincinde başlangıc motoru bu olmaz gereksız tartısma ortamı diyip konuyu kitlemeliler ... )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst