- Katılım
- 3 Nis 2007
- Mesajlar
- 378
kenanla gurur duyuyoruz diyosunuz kenan 23 yaşında arkadaşlar.en iyisi kenan racing i bıraksın 125 likk bi cross alsın demi.
kenanla gurur duyuyoruz diyosunuz kenan 23 yaşında arkadaşlar.en iyisi kenan racing i bıraksın 125 likk bi cross alsın demi.
Evet arkadaşlar ben aranıza yeni geldim 4 yaşımdan beri bisiklet kullanıyorum şu an 17 yaşımdayım ağustosda 18 bascam 13 senedir pedal çeviriyorum inş. babamın yardıyla Honda CBR 600 rr almayı düşünüyorum sizin fikriniz nedir kullanımı kolaymı yoksa zormu ???::melek02:




Evet arkadaşlar ben aranıza yeni geldim 4 yaşımdan beri bisiklet kullanıyorum şu an 17 yaşımdayım ağustosda 18 bascam 13 senedir pedal çeviriyorum inş. babamın yardıyla Honda CBR 600 rr almayı düşünüyorum sizin fikriniz nedir kullanımı kolaymı yoksa zormu ???::melek02:
artık saçmalamaya başladın arkadaşım
1-konumuz kenan değil
2-sen kenanı ne kadar iyi tanıyorsun ki bugüne kadar neleri kullandı kullanmadı biliyormusun
ben söyliim, kenan senelerce küçük hacim motor ile dolaştı, babası motosiklet ustası, 2 abisi de yarışmalarda yarışan dereceye giren kişilerdi.
bu kadarı bile yeter zaten, kalanı mantıkla çıkarırsın
önceden bari biraz bilgi edin bir daha birisine laf edeceğin zaman.
bak kardeşim azarlama yapma bu saydıklarını hepsinini biliyorum. bnm demek istediğim 26 yaşından sonra başlanmalı racinge demişler deneyiim olsa dahi diyor bnm lafım o yuzden kenanla ilgili iyi oku allahım ya sinirlendiriyonuz.tam oku cümleleri. tecrübesi olan herkez alabilir.kenanı o yüzden konustukk.kenan ne zaman başladı ss ye sanıyosun bi bilgi edinin bakalım.canımı sıkmayın ya.lafı tersinden anlıyon ben ne dedim. arkadaşlar madem öyle kenan 23 yaşında çok mu hata etmiş küçük yaşta ss kullandıgı kesin.deilse bu başarıları nasıl elde ediyor.