CBR 250R / Yedek Parça Sorunu

Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
79
Hocam bendede cbr 250 var 15 mayısta kaza yaptım tutanak tutuldu okeylendi siparis verildi ve parcanın gelmesi haziran sonunu bulabilecegi söylendi. Parcalarda grenaj 3 parca yurtdısından gelecekmiş böyle sacma birsey olabilirmi ya hala bekliyorum. Bu konuda benimde kesinlikle güvenim kalmadı. Isyerinde yllık iznimi haziranda almstm uzun yola gidecektim olmicak heralde motoruda alamıyorum hondadan hayatm alt ust oldu yani böyle sacma bir politika olamaz ya. Konuyu acan arkadasa kesinlikle katılıyorum. Hatta hondayı aradm benim bu kadar bekletemezsiniz eger bukadar uzun sürerse bana baska bir motor tahsis etmelisiniz bu yasalara aykırı, ayrıca yasalara göre yedek parcaları bulundurma zorunlulugunuz var gibisinden hepsini söyledim. Bakalım durum böyle giderse mahkemelik olacaz hondayla.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
228
Honda Türklerin psikolojisini çok iyi tahlil etmiş. Tıpkı yerli Renault'un çok iyi tahlil ettiği gibi. Halk ağzı ile reno, mükemmel araba sorunsuz... Çünkü bozulacak parçası yok, teknoloji yok. Ama alacaksan reno al sözü hala efsane. Bu arada babamın torosu var. Başka araba almaz. Nedeni çok sağlam araba olması. 1973 model reno 12 ile 2000 model toros arasındaki farklar: Torosun şanzıman 5 vites, tamponlar plastik, gösterge paneli farklı.
Honda kaliteli motosiklet üretir. Ama kaliteli motosiklet üreten başka markalar da var. Honda' nın yedek parçalarının kolay ve hızlı bulunurluğu efsanedir. Cbf 150 ön camı üzerindeki Honda logosunun parası 40 gün önce ödendi. Logoya ne mi oldu? Kargodaymış gelecekmiş. Parça sıkıntısı var denilen kaliteli markaların hepsinin parçası var beklemeye razı isen. Honda da bekletiyor. Logo dışında yaşadığım bir çok örnek olay var. Fark nerede?
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Honda Türkiye'deki motosiklet müşterisi kitlesini ciddiye almıyor bence. Parça temini konusunda bu sıkıntılar hiçbir avrupa ülkesinde yaşanmaz. Bu muameleyi bizler biraz da hak ediyoruz bence. Özellikle bindiğimiz markayı çok sahipleniriz. En küçük eleştiri kabul etmeyiz. Hataları saklarız. Honda da bu durumu biliyor bize ona göre muamele ediyor.
Gelelim Honda ile ilgili olan hikayeme. 2011 CBF 150 aldım.
"Deposunda ezik var. Böyle verelim. Değiştiririz" dediler.(D&B Honda-Ümraniye)
"Tutanak yapalım. 2 ay içinde değiştireceğinizi taahhüt edin" dedim.
"Tamam" dediler. Tutanağı düzenledik. Motoru aldım.
Yeni depo için 6 ay bekledim. Onlarca kez telefon ettim. Honda Türkiye'ye başvurdum.
6 ay sonra "Deponuz geldi. Servise gidin değiştirin." şeklinde telefon alınca. Servisin yolunu tuttum.
Serviste koli açıldığında içinde akordiyon gibi olmuş yamru yumru bir benzin deposu çıktı.
Tekrar Honda Türkiye'yi arayıp durumu bildirdim.
Bir süre sonra yeniden aradılar. Bu sefer işlerini adam gibi yapıp sağlam depo gönderdiler ve depo takıldı.
Hizmet ve kalite konusundaki gözlemlerim sonucunda Honda markasını geçer not alamadı. Çok güzel motorları da olsa benim uzak duracağım
bir markadır.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
anlayamıyorum otomobıl parcalarında max 3 hafta ıcınde japonyada getırtıyoruz kargoyla gemıyle ws. Neden motorsıklet boyle sıkıntı oluyor bayılerde mı sorunvar aynı programı kullanıyoruz dun konsukta baktım danısmanla muhabbet ettık bu arada konsuk gıdın dıyorum lıse cagında stajyerden cok deneyımlı ustalar mevcut...
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
Geçen sene bende bir ön grenaj için 1 ay beklemiştim, bu hondanın yok servisi iyi, yok geniş bayii ağı var hepsi hikaye arkadaşlar hiçbiri işini doğru düzgün yapmıyor, hele servisteki elemanlar kaç kere gittiğimde başka motorları devirip düşürdüklerini gördüm oyüzden motorumun işi bitene kadar orda dururum.

anlayamıyorum otomobıl parcalarında max 3 hafta ıcınde japonyada getırtıyoruz kargoyla gemıyle ws. Neden motorsıklet boyle sıkıntı oluyor bayılerde mı sorunvar aynı programı kullanıyoruz dun konsukta baktım danısmanla muhabbet ettık bu arada konsuk gıdın dıyorum lıse cagında stajyerden cok deneyımlı ustalar mevcut...

Aynen katılıyorum, pendik güngörle - konşuk arasında kalan arkadaşlar kesinlikle konşuğu tercih ediniz.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Arkadaşlar kaza yapan arkadaşlara geçmiş olsun. sorun bence bu motorun çok satması ve bundan dolayı kaynaklanan yedek parça sıkıntısı. Heralde cb125 den daha fazla satmıştır ilk ayında. Ellerinde olunca hemen göndermişler örnekde olduğu gibi. Bende yamaha yı tebrik etmek istiyorum 1 ay dedi 29 günde gönderdi hollanda dan geldi parçalar. Ama her şeye rağmen alınacak bir motor izlenimi veriyor 250r. Servis olayına girersek buji sökmeyi zincir yağlamayı hava filtresi temizlemeyi yada değiştirmeyi herkez yapabilir bunu da genelde servisdeki geleceğin ustaları yapar bu durumda bence bir sıkıntı değil yeterki çalışırken motora zarar verecek durumlar ortaya çıkmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst