Hocam bendede cbr 250 var 15 mayısta kaza yaptım tutanak tutuldu okeylendi siparis verildi ve parcanın gelmesi haziran sonunu bulabilecegi söylendi. Parcalarda grenaj 3 parca yurtdısından gelecekmiş böyle sacma birsey olabilirmi ya hala bekliyorum. Bu konuda benimde kesinlikle güvenim kalmadı. Isyerinde yllık iznimi haziranda almstm uzun yola gidecektim olmicak heralde motoruda alamıyorum hondadan hayatm alt ust oldu yani böyle sacma bir politika olamaz ya. Konuyu acan arkadasa kesinlikle katılıyorum. Hatta hondayı aradm benim bu kadar bekletemezsiniz eger bukadar uzun sürerse bana baska bir motor tahsis etmelisiniz bu yasalara aykırı, ayrıca yasalara göre yedek parcaları bulundurma zorunlulugunuz var gibisinden hepsini söyledim. Bakalım durum böyle giderse mahkemelik olacaz hondayla.