- Katılım
- 21 Kas 2011
- Mesajlar
- 84
- Konu Yazar
- #1
Herkese tekrar merhaba,
direk konuya dalmak istiyorum:
2013 model 4500km cbr 250 sahibiyim. Hız tutkum yoktur. Motosikletten zevk alma derdinde olmuşumdur her zaman. Bi motosiklete beni çeken iki özellik vardır:
- güç
- viraj kabiliyeti.
Hyosung kullanıyordum bundan bir sene önce. Açıkçası o güven veren makinayla bile virajlara girmeye ne bileyim wheelie denemeye korkuyordum. Gerçi yeterli bilgi ve pratiğe sahip olmadığımdan da olabilir tam emin değilim
Şimdi bi problemim var; ben gösteriş meraklısı bir insan değilim olmadım olmayacağım da. Fakat kendi kendime küçük heyecanlar denemeyi seviyorum. Tırsa tırsa da olsa her gün aynı viraja yarım derece daha eğik girmeye çalışıyorum kendimi bu şekilde geliştiriyorum diye kandırıyorum işte..
Tek teker yapan adana conoları diye tabir edilen oluşumlar gibi olmayacağım elbette trafikte de millete gösteriş olsun diye ışıkta kalkışlarda artistlik yapmayacağım.
Sadece denemek istiyorum. Boş bi alanda belki de gece saatlerinde ( ki ne zaman yeni bi şey denemek istesem gece yaparım) tek teker ve drift çalışmayı düşünüyorum.
Yaz boyu Adana'dayım ve araştırdığım kadarıyla Adana'da böyle bir eğitim veren bir kurum yok. Hoş Türkiye genelinde veren var mı ona da bakmadım.
Sadete geleyim:
-Cbr250 bu tarz küçük başlangıçlar için uygun bir motosiklet mi ? (Tekerlerim metzeller arka ön takım)
-Kaynak alabileceğim videoları barındıran abilerim kardeşlerim var mı ? (İngilizce - Türkçe farketmez)
-Bu tarz heyecanlar yaşamak istemem sizce normal mi ? ( Bu soru biraz Haydar Dümen'e gönderilen sorular gibi olmuş es geçebilirsiniz :cherry: )
Cevap ve önerilerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.
Herkese iyi günler dilerim,
Onur.
Dipnot: Başlığı ileri sürüş diye açmışım ama sanırım sorduğum şeyin ileri sürüşle pek bi alakası yok freestyle diyelim biz ona.. Bulamadım adını öyle yazdım
direk konuya dalmak istiyorum:
2013 model 4500km cbr 250 sahibiyim. Hız tutkum yoktur. Motosikletten zevk alma derdinde olmuşumdur her zaman. Bi motosiklete beni çeken iki özellik vardır:
- güç
- viraj kabiliyeti.
Hyosung kullanıyordum bundan bir sene önce. Açıkçası o güven veren makinayla bile virajlara girmeye ne bileyim wheelie denemeye korkuyordum. Gerçi yeterli bilgi ve pratiğe sahip olmadığımdan da olabilir tam emin değilim
Şimdi bi problemim var; ben gösteriş meraklısı bir insan değilim olmadım olmayacağım da. Fakat kendi kendime küçük heyecanlar denemeyi seviyorum. Tırsa tırsa da olsa her gün aynı viraja yarım derece daha eğik girmeye çalışıyorum kendimi bu şekilde geliştiriyorum diye kandırıyorum işte..
Tek teker yapan adana conoları diye tabir edilen oluşumlar gibi olmayacağım elbette trafikte de millete gösteriş olsun diye ışıkta kalkışlarda artistlik yapmayacağım.
Sadece denemek istiyorum. Boş bi alanda belki de gece saatlerinde ( ki ne zaman yeni bi şey denemek istesem gece yaparım) tek teker ve drift çalışmayı düşünüyorum.
Yaz boyu Adana'dayım ve araştırdığım kadarıyla Adana'da böyle bir eğitim veren bir kurum yok. Hoş Türkiye genelinde veren var mı ona da bakmadım.
Sadete geleyim:
-Cbr250 bu tarz küçük başlangıçlar için uygun bir motosiklet mi ? (Tekerlerim metzeller arka ön takım)
-Kaynak alabileceğim videoları barındıran abilerim kardeşlerim var mı ? (İngilizce - Türkçe farketmez)
-Bu tarz heyecanlar yaşamak istemem sizce normal mi ? ( Bu soru biraz Haydar Dümen'e gönderilen sorular gibi olmuş es geçebilirsiniz :cherry: )
Cevap ve önerilerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.
Herkese iyi günler dilerim,
Onur.
Dipnot: Başlığı ileri sürüş diye açmışım ama sanırım sorduğum şeyin ileri sürüşle pek bi alakası yok freestyle diyelim biz ona.. Bulamadım adını öyle yazdım