cbr 250 r dan 5500 de gelen sesin çözümü

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Acunun iddiasına göre

bizim forumda bu motoru kullanın her 10 kişiden en az 3'ünde bu ses ve problem var ve özellikle bunu gizleme çabası içindeler. yani CBR250R kullnanan yalancılar ve sahtekarlar aramızda çokça var...

Ve bu kişiler bu motorları 5000-10000 km kullanıp sorunlu motosikletlerini yüksek fiyata satma peşindeler. ben bunu anlıyorum.

Yani herkez sohbet mubabbet iyi şeyler paylaşıyor ve motorunda ses sorun olduğunda yazabilecek paylaşabilecek kişiler değiller.

bak kardeşim oku sonra yazarken düşün. kullanıcıların bazıları ihtiyar olduğundan artık gençlerin kadar uzuvları düzgün çalışmıyor. yada tecrubesi az yeni alan kullanıcı. bu sesleri ayırt edemiyor olabilirler. ki burdaki forumdada zaten bu sıkıntıdan bahsedilmiş. neden demire tahta diyorsun ki.http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-248.html


bu arada metehan süper bir adamdır. yazıları oldukça hoşuma gidiyor. dobra adam bak bir yazısı kullandığı motor cbf 150 ama motoru hakkında herşeyi ortaya koyuyor.
cbf 150 bilgi paylaşım 415. sayfa

.ahada buraya yazıyom dedin artık alıcan...aman abii kaç kaççç cbfden...ben ebemin örekesini terstten gördüm başkası görmesin...

arkadaşlar artk buradan açık ve net bir şekilde eşe dosta YBR 125 öneriyorum...CBF 150 alacak arkadaşlar her türlü süprizi yaşarlar...eğer fiziki durumunuz benim gibi 127 kilo 1.90 boy değilse şıdandart insansanız YBR 125 almanızı kesinlikle şiddetle öneriyorum...

ha aldım pişmanmıyım...evet pişmanım...o helezon amortisörlü bisiklet ybr beni zar zor çekiyor artcımı zaten hiç çekmiyor olması ve bu motor üzerinde kelebek görünmem nedeniyle cbf aldım...bir kez yolda bırakmadı makinam 39.000 deyim...ama 20.000 den sonra huyu suyu değişti...parça fiyatlarıda uçuşa geçti vs...Hondaya olan güvenimde azaldı buda gerçek...

Bir gecede parça fiyatlarımız %100 den %300 arasında zamlandı...vs...

bana az da olsa itimadınız varsa yazdıklarıma paylaşımlarıma...benim gibi sadık bir müşteri bile artık bu makinaya isyan ediyorsa seçimlerinizi yaparken tekkrar düşünün...sağlamlığı yollarda yıllarca kanıtlanmış ybr alın işinizi şansa BENİM BAŞIMA GELMEDİ ye bırakmayın...cbf işçilik açısından çok zayıf motor...bazı parçaları dandik seçilmiş...sırf maliyetler düşsün diye...ben arka çantasında yağla gezecek adam değilim...
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
bu arada cbr 250 r ekonomi motoru diye elindeki güzelim yamahayı satan arkadaşa diyecek bir şey bulamıyorum.
şasesinin içinde yağ dolaşan yağı bu şekilde soğutan teknoloji motorunu. yakıtta pek bir şey farketmez. cbr 1 litre ile 23 km gider. yamaha 660 ise 1 lt ile 15 gider
Keyfimin kahyası mısın?
Benzin paramı yada motosikletimin parasını sen mi veriyosun ?

İstediğim motoru satarım istediğim motur alırım bu seni pek ilgilendirmez.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu dediğin gibi peni pek ırgalamaz.bu senin ne kadar zeki olabildiğini ve benimle tartışan insanın ne kadar güzel karar kılabildiğiyle ilgili bir durum.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
bu dediğin gibi peni pek ırgalamaz.bu senin ne kadar zeki olabildiğini ve benimle tartışan insanın ne kadar güzel karar kılabildiğiyle ilgili bir durum.

Seninle tartışacak kadar ciddiye almadığım bir insan modelisi hadi git google amcadan hondaya kitliycek bişeyler daha bul zaman kaybetme.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
154
benim arkadaşımdada var cbr 250 110dan sonra her tarafı zırıldıyormuş, zincirinden çok şıkırtı geliyor dedi daha motoru 3000de bile değil
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
154
zahmet olcakta bi zinciri gersin yağlasın be :)
daha 3bin olan motorun zinciri gevşemezki :silent:yağlıyormu bilemem ama motorunu seven ve bakım yapan bir arkadaştır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

Keyfimin kahyası mısın?
Benzin paramı yada motosikletimin parasını sen mi veriyosun ?

İstediğim motoru satarım istediğim motur alırım bu seni pek ilgilendirmez.
casillas haksızsın arkadaşım burası bir tartışma ortamı herkez fikrini açıkça söyleyebilir, acun arkadaşımız burada sana fikir vermek istemiş, buradaki herkez tanımadığı kişilere motosikleti sevdirmek onun için iyi yotumlar yapmak için açılmış, acun seni tanımıyor ama sana fikirler vererek seni yönlendirmeye çalışuıyor, kimse senin keyfinin kahyası değil ama forumdaki arkadaşlara bu kadar acımasız olma.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Bu adam cbf150 yede laf atıyodu yağ yakıyo falan diyodu sanırım:) cbf150 aldım hiç birşey olmadı şimdi cbr250 diyor kısmetse cbfi satıp cbr250 alıcam:queen:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
daha 3bin olan motorun zinciri gevşemezki :silent:yağlıyormu bilemem ama motorunu seven ve bakım yapan bir arkadaştır.



3bindeki motorun zıncırı gevzemez mı :D offf daha neler duyucaz hadı bakalım :)

Kardeşim bir motosikletin helede sıfır bi motosikletin zinciri ilk 1000kmde çok fazla uzar ve bu 1000 bakımında kesinlikle ayarlanması gerekir.Eliniz anahtar tutuyor ise kendinizde 300kmde bir kontrol eder yağlarsanız ömrü daha uzun olur.
Heryerinden ses geliyor dediği cbr125'dede olan 250'dede olan ön camın zırıltısı.

Arkadaşına bunu söyle bence o zinciri gerdirtsin.Sonra dişli zincir seti alıp boşuna masraf açmasın başına.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
154
3bindeki motorun zıncırı gevzemez mı :D offf daha neler duyucaz hadı bakalım :)

Kardeşim bir motosikletin helede sıfır bi motosikletin zinciri ilk 1000kmde çok fazla uzar ve bu 1000 bakımında kesinlikle ayarlanması gerekir.Eliniz anahtar tutuyor ise kendinizde 300kmde bir kontrol eder yağlarsanız ömrü daha uzun olur.
Heryerinden ses geliyor dediği cbr125'dede olan 250'dede olan ön camın zırıltısı.

Arkadaşına bunu söyle bence o zinciri gerdirtsin.Sonra dişli zincir seti alıp boşuna masraf açmasın başına.
zincir yağlamak başka gerdirmek başka.. zincir çok gevşiyorsa sert kullanıma bağlıdır, yani birinci viteste ön kaldırma hareketi yada sert kalkış yaparsan gevşer..sadece zinciri uzatmaz dişliye ve takozlarada zarar verir. :)
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
zincir yağlamak başka gerdirmek başka.. zincir çok gevşiyorsa sert kullanıma bağlıdır, yani birinci viteste ön kaldırma hareketi yada sert kalkış yaparsan gevşer..sadece zinciri uzatmaz dişliye ve takozlarada zarar verir. :)
yağlamakla gerdirmek aynı şey mı dedim birkez daha oku bakalım orayı.
+Rodajdaki bir motor sert kullanılmaz.Bu yüzden teker yada sert kalkışta yapılmaması gerekir dimi doğal olarak? ilk 1000km motorun zinciri uzar nasıl kullanırsan kullan.

Biraz oku öğren.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Sıtroen :mrgreen:

en iyi cevap olacağını düşündüm kelimelerle anlatamazdım çünkü :)


Sercan'da Haklı zincir bu senin nasıl kullandığına bağlı sert kullanımlarda uzar ve her 300 - 400 Km de bir yağlamak + Gerginlik kontrolü ister.. Gevşekse gerdirilmesi gerekir.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
cbr alma ihtimali olan birisi olarak acun0 takma isimli arkadaşın araştırmasını inceledim. Haklı olduğu yanlar yok değil. Ama arkadaşa yaklaşım biraz sert olmuş çamur atmak gibi deyimler kullanılmış. Arkadaşın iddiası belirli bir kilometreye gelmiş cbr 250 motosikletlerin 5500 rpm de şıngırtı diye adlandırdığımız boşluk sesinin olduğu. Şimdi buna verilecek cevaplar basit sadece kullanıcılar yada çevresinde bu motoru kullananlarla arkadaşlık edenler.
1 cbr 250 motorum var 7000 km de o devirde bu şekilde bir ses yok
2 cbr 250 motorum var 7000 km de o devirde bu şekilde bir ses var
3 .... henüz 2000 km de motorumdan bu şekilde bir ses gelirse buraya yazarım
gibi cümleler beklerdim fakat sorundan ziyade arkadaşın geçmişde açtığı başlıklar göz önünde bulundurularak karalanmaya çalışılması biraz ilginç
saygılar...
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Aaa, acun0 gelmiş ve konuyu kaçırmışım! :p

Şaka bir yana, nedir ne değildir pek bir fikrim yok. Lakin getirilirse almayı düşündüğüm CRF250L'de de aynı motor bloğu mevcut. Yani sorun genelde görülüyorsa, çoğunluk bunu doğruluyorsa hiç hoş olmayacak bu. Gerçi ben pek abartı bir sorun olduğunu da sanmıyorum fakat düşündürücü.

Merakla bekliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst