- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
- Konu Yazar
- #1
Motoru yeni aldım.bilmiyorum normal mi?Ön taraftan hapır hupur havası inmiş lastik sesi geliyor.Gidişinde sıkıntı yok ama ses bariz belli,lastiğin havasında da sıkıntı yok gibi.Ölçmedim ama dokununca sert. Var mı böyle bir sorunu olan.bu arada lastikler rosso 2.