Cbr 250 önden gelen acayip sesi

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Motoru yeni aldım.bilmiyorum normal mi?Ön taraftan hapır hupur havası inmiş lastik sesi geliyor.Gidişinde sıkıntı yok ama ses bariz belli,lastiğin havasında da sıkıntı yok gibi.Ölçmedim ama dokununca sert. Var mı böyle bir sorunu olan.bu arada lastikler rosso 2.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Motoru yeni aldım.bilmiyorum normal mi?Ön taraftan hapır hupur havası inmiş lastik sesi geliyor.Gidişinde sıkıntı yok ama ses bariz belli,lastiğin havasında da sıkıntı yok gibi.Ölçmedim ama dokununca sert. Var mı böyle bir sorunu olan.bu arada lastikler rosso 2.

km tahrik mekanizmasina baktir gerekirse gres surulecek,kendin yapabilirsen basit is tekeri sokeceksin zaten mekanizma eline gelir.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
km yi şanzımandan ölçüyor abi. ön tekerde mekanizma yok.

tabi yaa ;) cbr125 modeliyle karistirdim..sagol dostum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

emrb;ilgili linkteki paylaşimlari incele,rulman sanayii/usta dilinde bilya´diye tabir ediliyor.
internet uzerinden bulabilirsin fiyatlari uygundur,oncelikle motorunu ustaya goster..

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1097.html
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Şub 2017
Mesajlar
23
cbr 250 kullanıcısıyım. ilk defa böyle birşeyden haberdar oldum. hiç karşılaşmadım yaklaşık bir senedir. muhtemelen arkadaşlarımızın dediği gibi rulmandan gelebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst