Kurban olayım bizim evin ordan geçme.![]()
Aslında egzoz işini bende sevmiyorum, ama arkadaş, bu cbrnin orjinal egzozu da çekilecek dert değil. Yahu soğuk havada yol yapınca, arkadaşlar kendi motorlarını stop edip benim motorun başına geliyorlar ısınmak için. Kamp ateşi mübarek :cherry:
Aslında egzoz işini bende sevmiyorum, ama arkadaş, bu cbrnin orjinal egzozu da çekilecek dert değil. Yahu soğuk havada yol yapınca, arkadaşlar kendi motorlarını stop edip benim motorun başına geliyorlar ısınmak için. Kamp ateşi mübarek :cherry:
motorun ısısını çekiyor o bilmiyonuz siz, dün rivaya gidip ızgara yaptım o egzozda...
Bir seyin yenisi eskisinden kotu oluyormus demek ki. 12-13 model egzozlar bile daha iyiydi. 14-16 arasi 500 serisi dahil egsozlar motor almama nedeni resmen.
Yeni kasada duzelttiler iyi ki.
Adam oldurursun o isiyla yazin sortla gezen bi acemiyi bindirip bacagini egsoza yapistirip bi sezon yanik kokusuyla gezmek var![]()
Bence sadece kullananlar yorum yapsın.