Cbr 250 için egzoz (ıxıl vs avcrom)

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Tek silindirden dört silindir sesi beklemiyorum. Ixil alırsam ikinci el alacağım 500 liraya geliyor.Avcrom 550-600tl. Kullanan bilen sesleri dinleyen varsa yorumlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Sesini bilmem, ama egzozu değiştirince, köfteci ızgarası gibi sıcaklık yayan soba borusundan kurtulacaksın :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Öncelikle Ixil'in çakması çok çok fazla... 500 lira neye verdiğinizden emin olun.
İkincisiyse Avcrom öneririm, Halil ustanın malzeme kalitesi ve işçiliği çok güzel. Bazı yönler estetik olarak hoşa gitmeyebilir sadece.
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
1,067
Avcrom Halil ustaya kefilim işini çok titiz yapar. Egsoz takmakla bitmiyor motorun uyum sağlaması için ayar yapılması lazım Halil ustaya güvenebilirsin.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Kurban olayım bizim evin ordan geçme. :p

Aslında egzoz işini bende sevmiyorum, ama arkadaş, bu cbrnin orjinal egzozu da çekilecek dert değil. Yahu soğuk havada yol yapınca, arkadaşlar kendi motorlarını stop edip benim motorun başına geliyorlar ısınmak için. Kamp ateşi mübarek :cherry:
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Aslında egzoz işini bende sevmiyorum, ama arkadaş, bu cbrnin orjinal egzozu da çekilecek dert değil. Yahu soğuk havada yol yapınca, arkadaşlar kendi motorlarını stop edip benim motorun başına geliyorlar ısınmak için. Kamp ateşi mübarek :cherry:

motorun ısısını çekiyor o bilmiyonuz siz, dün rivaya gidip ızgara yaptım o egzozda...
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Aslında egzoz işini bende sevmiyorum, ama arkadaş, bu cbrnin orjinal egzozu da çekilecek dert değil. Yahu soğuk havada yol yapınca, arkadaşlar kendi motorlarını stop edip benim motorun başına geliyorlar ısınmak için. Kamp ateşi mübarek :cherry:

Bir seyin yenisi eskisinden kotu oluyormus demek ki. 12-13 model egzozlar bile daha iyiydi. 14-16 arasi 500 serisi dahil egsozlar motor almama nedeni resmen.

Yeni kasada duzelttiler iyi ki.

motorun ısısını çekiyor o bilmiyonuz siz, dün rivaya gidip ızgara yaptım o egzozda...

Adam oldurursun o isiyla yazin sortla gezen bi acemiyi bindirip bacagini egsoza yapistirip bi sezon yanik kokusuyla gezmek var :p
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Bir seyin yenisi eskisinden kotu oluyormus demek ki. 12-13 model egzozlar bile daha iyiydi. 14-16 arasi 500 serisi dahil egsozlar motor almama nedeni resmen.

Yeni kasada duzelttiler iyi ki.



Adam oldurursun o isiyla yazin sortla gezen bi acemiyi bindirip bacagini egsoza yapistirip bi sezon yanik kokusuyla gezmek var :p

Teknik olarak, çözülebilir bir problem aslında. Sadece vakit gerekiyor. Özellikle sürücünün ve artçının temas edeceği kısımlara şık duracak (en azından .ok gibi durmayacak) bir ısı kalkanı ile çözülebilir. Ben en kötü senaryo'da, egzozu değiştirmeyi de çözüm yolu olarak değerlendiriyorm.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Tiger akar.

Bu arada ufak bir bilgi tiger 700 tl orjinal 1800 tl.bu derece de teknolojiktir kendileri.
 
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
88
Alırsanız konuya yazar bir de video çekerseniz sevinirim. Şahsen ben de bıktım fıtı fıtıdan
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Bence sadece kullananlar yorum yapsın.

Bence herkes yorum yapsın. Saygı çerçevesinde yapılan yorumdan zarar gelmez. Mesela ben avcromun Halil usta tarafından yapıdığını (o kim onu da bilmiyorum) bilmiyordum. Yerli malı olduğu öğrendim. Kullanmıyorum, muhtemelen kullanmayacağım. Ama tek başına bu bilgi bile, ilerde birisi sorduğunda yönlendirme'de işe yarayabilir. Bu başlığa yazmadan, takip etmeden önce, avcrom'u uzak doğudan ithal replika sanıyordum.
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
152
merhaba.adım ve markam geçince ister istemez kulak misafiri oluyorum.hand made custom tamamı el yapımı,tek ve çift silindir pancar motorun sesini benzeyen sesleri kesen sıkışma sistemli desibel ve slencer killerli egsoz tasarlıyorum.
18342725_1940148482669323_4076919826196682040_n.jpg
18342797_1940148296002675_4076521925055531980_n.jpg
18119143_1925033530847485_983604149844413448_n.jpg
.avcrom egsozcu halil.facebook sayfalarımda uygulanmış binlerce motor egsoz resim ve videoları mevcutdur.egsoz hakkında bilgi ve sorularınızı gönül rahatlığıyla sorabilirsiniz.iletişim tel.05354166209
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
ixil derim ben ama replikaysa alma daha ucuza sıfırınıda alırsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------

yanii daha doğrusu ben çinden sıfır ixil öneririm
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yamaha R6 için Halil ustaya egzoz yaptırmıştık, memnunuz. Sesi yeterince tatmin edici ve bir o kadar da tok.
Susturucusuz hali dahi çevreyi rahatsız edecek düzeyde değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst