Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Nis 2006
- Mesajlar
- 267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende o buluşma yerini basmazsaaaammm :queen:
Tmm hacı bende burdayım.
Ehliyet var
Mont var
Kask var
Eldiven var
Dizlik yok
Ayakkabı yok
Falla benı böyle kabul edin agalar
Ha bu arada bir teklifim var gezilecek yer ve tarihle ilgili.
Kilyos tarafına gidebiliris hiç gitmedim gusel diyorlar.
bende o buluşma yerini basmazsaaaammm :queen:
sarıyer kilyos tarafları benim de aklımda var artık herkes neye karar verirse ben uyarım, bana göre her yol roma :cat:
Bugüne kadar birçok toplantı ve etkinliğe katıldık güzelim motorlarımızla, eleştirildik, hor görüldük, küçümsendik hatta bazen deama artık biz bize olalım ve cbr 125lerimizi toplayıp sonbaharın şu güzel havalarını değerlendirelim diyorum. Yaz bitti ve sakin sakin rüzgarlanmak için bu son şansları değerlendirelim ne dersiniz? gelen teklifler doğrultusunda buluşma günü, saati ve yerini belirleyelim. evet buyrun görüşleriniz?
hız limitimiz
NOT: buluşmaya A-2 ehliyeti, full koruması (kask, eldiven, mont, dizlik) ve cbr 125'i olmayan katılamaz :cherry: lütfen ısrar etmeyiniz
topici yanlış yerde açmadık dimi? öneriler kısmına uygun galiba ama...:silent:
durumum notta belirtilen şartlara uygun ve ben varım diyenler:
1. starsailor
2. donniedarko
3. praetorian +1
4. printman
5. tronic
6. destinyofrock
7. suspect
8.
9.
10.
Ben de geliyorum.İstediğin cbr 125 ise kiralayacağım Hasan.:cat: :queen:
ozanım, ne kirası lan manyağa bak... bizimki ne güne duruyor :cat:
Ben de geliyorum.İstediğin cbr 125 ise kiralayacağım Hasan.:cat: :queen:
he bu arada kendi cbr'ı olmayan arkadaşlar bizi en arkadan takip edecekler:queen:
ozanım, ne kirası lan manyağa bak... bizimki ne güne duruyor :cat:
Hayatımda kuyruk sonundan kurtulamadım be.Nedir bu kader?r:
Samedim sen büyük bir insansın.:cat: Teşekkür ederim.:rendeer: Cıbırlı kardeşlerime beni mahcup etmedin.:rendeer: :salut: :salut:
arkadaslar bende yeni sayılırım, henüz etkinliğe katılmadım. Aranızda olmayı cok isterdim ama tatil sebebiyle burada olamayacagım. En kısa zamanda tanışmak ve görüşmek üzere...
gel özge gel..
ben de yeniyim biz arkadan takip ederiz grubu![]()
özge özlem;412206' Alıntı:arkadaslar bende yeni sayılırım, henüz etkinliğe katılmadım. Aranızda olmayı cok isterdim ama tatil sebebiyle burada olamayacagım. En kısa zamanda tanışmak ve görüşmek üzere...
aha mobiletciler toplanmış![]()
yaaa dostlar adamın canını cektiriyorsunuz walla.atlıyacagım cbr 'e gelecegim ist ye manisa biraz uzak kalıyor ama :salut: eee artık yediginiz ictiginiz size kalsın gördüklerinizi bize anlatırsınız :cat:
gel özge gel..
ben de yeniyim biz arkadan takip ederiz grubu![]()
kelsınus gelcem derse artcımı atar yıne onu getırırım..gercı benı son gorusunuz olur ama olsun![]()
vay 125 lik grenajlı mobilyetciler sizi ..![]()
bayakı olmuşunuz yav.. siz köprüyüde kapatırsınız bu sayıyla ...:queen:
grenajlı mobilyetci arkadaşlarım bari 10 kişi olsaydınız sevinirdim sizin yerinizede..