cbr 125'liler, sonbaharın güzel havalarını değerlendirelim...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende o buluşma yerini basmazsaaaammm :queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Tmm hacı bende burdayım.
Ehliyet var
Mont var
Kask var
Eldiven var
Dizlik yok
Ayakkabı yok
Falla benı böyle kabul edin agalar :)

Ha bu arada bir teklifim var gezilecek yer ve tarihle ilgili.

Kilyos tarafına gidebiliris hiç gitmedim gusel diyorlar.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Tmm hacı bende burdayım.
Ehliyet var
Mont var
Kask var
Eldiven var
Dizlik yok
Ayakkabı yok
Falla benı böyle kabul edin agalar :)

Ha bu arada bir teklifim var gezilecek yer ve tarihle ilgili.

Kilyos tarafına gidebiliris hiç gitmedim gusel diyorlar.

ok yönetim kurulu gruba katılımınızı uygun görmüştür :p listeye ekleniyorsunuz

sarıyer kilyos tarafları benim de aklımda var artık herkes neye karar verirse ben uyarım, bana göre her yol roma :cat:

bende o buluşma yerini basmazsaaaammm :queen:

daha önce de söylediğimiz gibi güvenlik gerekçesiyle buluşma yeri ve saati gizli tutulacaktır :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


Bugüne kadar birçok toplantı ve etkinliğe katıldık güzelim motorlarımızla, eleştirildik, hor görüldük, küçümsendik hatta bazen de :( ama artık biz bize olalım ve cbr 125lerimizi toplayıp sonbaharın şu güzel havalarını değerlendirelim diyorum. Yaz bitti ve sakin sakin rüzgarlanmak için bu son şansları değerlendirelim ne dersiniz? gelen teklifler doğrultusunda buluşma günü, saati ve yerini belirleyelim. evet buyrun görüşleriniz?

hız limitimiz :)


NOT: buluşmaya A-2 ehliyeti, full koruması (kask, eldiven, mont, dizlik) ve cbr 125'i olmayan katılamaz :cherry: lütfen ısrar etmeyiniz

topici yanlış yerde açmadık dimi? öneriler kısmına uygun galiba ama...:silent:

durumum notta belirtilen şartlara uygun ve ben varım diyenler:

1. starsailor
2. donniedarko
3. praetorian +1
4. printman
5. tronic
6. destinyofrock
7. suspect
8.
9.
10.

Ben de geliyorum.İstediğin cbr 125 ise kiralayacağım Hasan.:cat: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
ozanım, ne kirası lan manyağa bak... bizimki ne güne duruyor :cat:

bak ne güzel çözüm işte :bounce:

ama şimdi listeye kimi yazıcam peki :silent:

lem samet hiç uyanık değilsin he kiralık motor var diye yazsana :cherry:

Ben de geliyorum.İstediğin cbr 125 ise kiralayacağım Hasan.:cat: :queen:

he bu arada kendi cbr'ı olmayan arkadaşlar bizi en arkadan takip edecekler:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Hayatımda kuyruk sonundan kurtulamadım be.Nedir bu kader?:pr:



Samedim sen büyük bir insansın.:cat: Teşekkür ederim.:rendeer: Cıbırlı kardeşlerime beni mahcup etmedin.:rendeer: :salut: :salut:

senin kaderin bu kardeşim sıkma canını başa gelen çekilir :mrgreen: nedir kararınız ne diyosunuz ekliyimmi sizi de listeye??
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
kelsınus gelcem derse artcımı atar yıne onu getırırım..gercı benı son gorusunuz olur ama olsun:D
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
23
arkadaslar bende yeni sayılırım, henüz etkinliğe katılmadım. Aranızda olmayı cok isterdim ama tatil sebebiyle burada olamayacagım. En kısa zamanda tanışmak ve görüşmek üzere...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aha mobiletciler toplanmış :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
yaaa dostlar adamın canını cektiriyorsunuz walla.atlıyacagım cbr 'e gelecegim ist ye manisa biraz uzak kalıyor ama :salut: eee artık yediginiz ictiginiz size kalsın gördüklerinizi bize anlatırsınız :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
özge özlem;412206' Alıntı:
arkadaslar bende yeni sayılırım, henüz etkinliğe katılmadım. Aranızda olmayı cok isterdim ama tatil sebebiyle burada olamayacagım. En kısa zamanda tanışmak ve görüşmek üzere...

aramıza hoşgeldin özge :rendeer: seni de listeye ekliyorum en kısa zamanda görüşmek üzere iyi tatiller sana

aha mobiletciler toplanmış :)

mobilet kadar taş düşsün kafana :p

yaaa dostlar adamın canını cektiriyorsunuz walla.atlıyacagım cbr 'e gelecegim ist ye manisa biraz uzak kalıyor ama :salut: eee artık yediginiz ictiginiz size kalsın gördüklerinizi bize anlatırsınız :cat:

ayıpsın hoca herkese kapımız açık buyur gel manisa dediğin kaç yüz kilometreki atla gel :cherry:

gel özge gel..
ben de yeniyim biz arkadan takip ederiz grubu:p

damla senden şikayetçiyim bak topicle hiç ilgilenmiyosun :p hadi ya artık buluşma gününü ve yerini belirleyelim yavaş yavaş

kelsınus gelcem derse artcımı atar yıne onu getırırım..gercı benı son gorusunuz olur ama olsun:D

geç kaldın dostum onu samete ayarladık :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
vay 125 lik grenajlı mobilyetciler sizi ..:p
bayakı olmuşunuz yav.. siz köprüyüde kapatırsınız bu sayıyla ...:queen:
grenajlı mobilyetci arkadaşlarım bari 10 kişi olsaydınız sevinirdim sizin yerinizede..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
vay 125 lik grenajlı mobilyetciler sizi ..:p
bayakı olmuşunuz yav.. siz köprüyüde kapatırsınız bu sayıyla ...:queen:
grenajlı mobilyetci arkadaşlarım bari 10 kişi olsaydınız sevinirdim sizin yerinizede..

sen bi topic aç bakalım kaç tane traktör toplayabilecen :queen: sonra çift sürmeye gideriz :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
yav traktorun var desiinlerde mobilyete biniyor kocaman a dam d emesinler biz razıyız gardaşım sen kafanı yorma..
translp herkezde olan bir motosiklet değildir her isteyen alamaz.. aramızdaki farkta budur..
mobilyet herkezde vardır ama transalp herkezde yoktur...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst