Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Nis 2006
- Mesajlar
- 267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hasan abiii... şu ehliyet olayını kaldırsan :queen:
r:
hasan abiii... şu ehliyet olayını kaldırsan :queen:r:
bakalım eğer sayımız az olursa o şartı eleyebiliriz :queen: yok şaka bir yana buluşmayı iptal eder yine o şartı kaldırmayız :bounce:
Ben gelemeyeceğim 800 km farktan dolayı:queen:
kask, eldiven, mont ve bellik yetersiz mi diyorsun şimdi? Söz bot ve pant. da alıcam ilk fırsatta:cat:
hasan ben de geliyorum ama çoğu kişi gibi hafta içi akşam 6.30 dan sonra ya da hafta sonu uygunum.
Uğur
printman dostum yanlış anlama ama bişey soracam ehliyet ve korumalar konusunda bir sorun yok dimi
bakalım eğer sayımız az olursa o şartı eleyebiliriz :queen: yok şaka bir yana buluşmayı iptal eder yine o şartı kaldırmayız :bounce:
anaaa eylemciler bastı topici polis nerde polisi çağırın çevik kuvvet gelsin cerrah gelsin :queen: bu motorcuların ne işi var burda toplayın hepsini :cherry:
valla 770 km yol yaptım, bir kere polis cevirdi, motosiklet anket ve kayıt formu gibi bi sey tutuyorlardı.
o kadar yola ehliyetsiz ve korumasız gitmek cahil cesaretinden baska bir sey olamaz.
kaldıki ben hergun ise motosikletle gidiyorum, kopruyu geciyorum, 70 km. yol yapıyorum, daha hiç full korumasız ve tabiiki ehliyetsiz yolculuk yapmadım.
benim full korumam en sıcak yaz gununde bile soyle:
kask, eldiven, mont, bellik, yazlık bot, pantaloniçi dizlik.
bulusma ne zaman olacak belli degil galiba,
bana pazar aksamı uyar, muhakkak gelirim.
bende yeni topik açıcam
EHLİYETSİZLER KARDEŞLİĞİ
:queen: :queen:
Ben Gelmek Çok İsterdim Ama İşim Dolayısıyla Mümkün Değil
Siz Resimlersiniz Bizde Bakarız Netten Artık.......