cbr 125'liler, sonbaharın güzel havalarını değerlendirelim...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hasan abiii... şu ehliyet olayını kaldırsan :queen: :pr:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
printman dostum yanlış anlama ama bişey soracam ehliyet ve korumalar konusunda bir sorun yok dimi :)

hasan abiii... şu ehliyet olayını kaldırsan :queen: :pr:

bakalım eğer sayımız az olursa o şartı eleyebiliriz :queen: yok şaka bir yana buluşmayı iptal eder yine o şartı kaldırmayız :bounce:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
samet sen bu topici fazla izleme istersen ilerde göreceğin fotoğraflar filan senin daha fazla üzülmene neden olabilir :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
Arkadaşlar yapmayın etmeyin ehliyet şartı var bari full koruma şartı olmasın Ben gelemeyeceğim 800 km farktan dolayı:queen: ama gelecek olan arkadaşları etkiler yane o açıdan sölüyorum biz fukara cbr 125 cileriz ne arar full koruma olsa olsa bi kask bide acizane montumuz olur:p :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
günaydın efsane motorcular hadi eller ellerr!! hasan dostum dediğimiz koruma malzeleri o kadar abartılı değil ama herkeste zaten bulunması gereken şeyler hani kasksız, montsuz, eldivensiz ve dizliksiz olur mu?
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
24
kask, eldiven, mont ve bellik yetersiz mi diyorsun şimdi? Söz bot ve pant. da alıcam ilk fırsatta:cat:
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
kask eldiven ve bot ana motosiklet sürme ekipmanlarıdır. bütün ingiliz ve amerikan güvenli sürüş kaynaklarında(benim göz attığım) ve donald duck gibi bu konuda yazı yazan bilgili insanların yazılarında bunu görebilirsin nedeni ise basittir. motosiklet kazalarinda tutulan istatistiklere göre el ve ayaklar en çok yara alan bölgelerdi(düşük hızda bile motoru yatırsan ayak bilegini burkarsın, yere kapaklansan refleks olarak elini koyacaksin ilk önce yere) kask ise zaten tartisilmaz hayatilikte.

yani bence full koruma şartınız varsa kask(tabiki tam kapali) eldiven ve bot olmali. sırtlık/bellik, ceket, pantolon, dizlik bunlar ikincil ekipmanlar. ha tabi kişisel görüşüm her zaman bu sayilanlarin hepsi üzerinizde olmadan motora binmeyin ama bot ve eldivensiz(kask zaten saymaya bile gerek yok) binmeyi düşünmeyin bile.

buluşmaya katılmayı gerçekten çok isterdim, ankara da pek motosiklet ve cbr 125 yok, bilgi paylaşımı yapabileceğim kişi sayısı sıfır. :(

motosikletimi çok seviyorum bi de, grenajlı mobilet, bisiklet diyenlerin aksine bence alinabilecek en iyi sorunsuz güzel görünümlü başlangıç motoru eğer YBR hoşunuza gitmiyor, CBF 150 yi bekleyemiyor ve yeterli paraniz varsa. tabi benim de gönlümde bir fazer, 600f veya er-6 f yatar o ayrı, para ve tecrübe olunca onlardan biri veya yakin bir model de olur umarim, ama cbr 125 imi de satmayip şehiriçinde uzun yıllar kullanmayı düşünürüm.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Ben gelemeyeceğim 800 km farktan dolayı:queen:

800 km dediğin nedir ki ya atla motoruna gel :cherry:

kask, eldiven, mont ve bellik yetersiz mi diyorsun şimdi? Söz bot ve pant. da alıcam ilk fırsatta:cat:

murat gelecek misin listeye ekleyeyim mi seni de? tamam bot ve pantolon olmasa da olur

nerde bu 125ler hadi hanımlar beyler gelenlerle artık kararlaştıralım günü ve saati
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
hasan ben de geliyorum ama çoğu kişi gibi hafta içi akşam 6.30 dan sonra ya da hafta sonu uygunum.
Uğur
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
hasan ben de geliyorum ama çoğu kişi gibi hafta içi akşam 6.30 dan sonra ya da hafta sonu uygunum.
Uğur

ok uğur ekliyorum seni de ya zaten hemen hemen herkes çalıştığı için akşam saatlerinde ya da haftasonu olabilir dediğin gibi onu artık herkesten gelecek öneriler doğrultusunda belirleriz mesela pazar günü akşam üzeri olabilir hava durumu da uygun gözüküyo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::stupid:: ::stupid:: ::stupid:: ::stupid:: ehliyetsizlere özgürlük.. ehliyetsizlere özgürlük ::stupid:: ::stupid:: ::stupid:: ::stupid::

::stupid::::stupid::::stupid::::stupid::gezmek hakkımız söke söke alrız::stupid::::stupid::::stupid::::stupid::​
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
55
printman dostum yanlış anlama ama bişey soracam ehliyet ve korumalar konusunda bir sorun yok dimi :)



bakalım eğer sayımız az olursa o şartı eleyebiliriz :queen: yok şaka bir yana buluşmayı iptal eder yine o şartı kaldırmayız :bounce:

valla 770 km yol yaptım, bir kere polis cevirdi, motosiklet anket ve kayıt formu gibi bi sey tutuyorlardı.

o kadar yola ehliyetsiz ve korumasız gitmek cahil cesaretinden baska bir sey olamaz.

kaldıki ben hergun ise motosikletle gidiyorum, kopruyu geciyorum, 70 km. yol yapıyorum, daha hiç full korumasız ve tabiiki ehliyetsiz yolculuk yapmadım.

benim full korumam en sıcak yaz gununde bile soyle:
kask, eldiven, mont, bellik, yazlık bot, pantaloniçi dizlik.

bulusma ne zaman olacak belli degil galiba,
bana pazar aksamı uyar, muhakkak gelirim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
anaaa eylemciler bastı topici polis nerde polisi çağırın çevik kuvvet gelsin cerrah gelsin :queen: bu motorcuların ne işi var burda toplayın hepsini :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anaaa eylemciler bastı topici polis nerde polisi çağırın çevik kuvvet gelsin cerrah gelsin :queen: bu motorcuların ne işi var burda toplayın hepsini :cherry:

bende yeni topik açıcam

EHLİYETSİZLER KARDEŞLİĞİ
:queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
valla 770 km yol yaptım, bir kere polis cevirdi, motosiklet anket ve kayıt formu gibi bi sey tutuyorlardı.

o kadar yola ehliyetsiz ve korumasız gitmek cahil cesaretinden baska bir sey olamaz.

kaldıki ben hergun ise motosikletle gidiyorum, kopruyu geciyorum, 70 km. yol yapıyorum, daha hiç full korumasız ve tabiiki ehliyetsiz yolculuk yapmadım.

benim full korumam en sıcak yaz gununde bile soyle:
kask, eldiven, mont, bellik, yazlık bot, pantaloniçi dizlik.

bulusma ne zaman olacak belli degil galiba,
bana pazar aksamı uyar, muhakkak gelirim.

harikasın abi :cat: pazar gününü ben öneri olarak söyledim başka fikirler öneriler de gelsin ona göre kararlaştıralım

bende yeni topik açıcam

EHLİYETSİZLER KARDEŞLİĞİ
:queen: :queen:

senin topic hit olur şimdiden söyliim :queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa hasan abi benide arada kaynatsanız olmazmı???

bak haftaya yazılıyom valla kursaa...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
haftayı mı yazılıyosun?? senin şimdiye çoktan yazılmış olman gerekiyordu :) olmaz samet kardeşim bak şartlar yukarıda yazıyor lütfen ısrar etmeyiniz taklitlerimizden sakınınız :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
Ben Gelmek Çok İsterdim Ama İşim Dolayısıyla Mümkün Değil :(
Siz Resimlersiniz Bizde Bakarız Netten Artık.......
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Ben Gelmek Çok İsterdim Ama İşim Dolayısıyla Mümkün Değil :(
Siz Resimlersiniz Bizde Bakarız Netten Artık.......

neden gelemeyesin ki yaws hepimiz çalışıyoruz akşam iş çıkışında toplanmayı düşünüyoruz ya da haftasonu

günaydın herkese.. güncel :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst