- Katılım
- 4 Nis 2006
- Mesajlar
- 288
- Konu Yazar
- #1
Selam Ustalar..
Kısmetse CBR-125 alamı düşünüyorum fakat aklımda 1-2 soru var.
Forumu az bişi karıştırdım fakat tatmin olmadım... o yüzden bu topici açıyorum
sorular :
1) Fiyat 4.500 ytl dior , buna kdv dahilmi?
2) Ruhsat + plaka için kaç para gözden çıkartmalı?
3) Motosikletin Hız panelinde İbre EN FAZLA kaç yazıor.. ( 110 yazıomuş galiba ama bazıları 155 km çıktım dio şaşaırdım)
4) En fazla Kaç Km yapmak mümkünmdür?
5) 10 litre Benzin ile aşağı yukarı kaç km yol gidilir..
6) Vites olayı nedir(otomatikmi? yoksa manualmi?)
7) Boyum 1.82 Kilom 95 , alete ufak bişi diyorlar bana uygunmu?
Biraz fazla oldu , Kusuruma bakmayın :rendeer:
Lütfen yardım edin
saygılarımla..
Kısmetse CBR-125 alamı düşünüyorum fakat aklımda 1-2 soru var.
Forumu az bişi karıştırdım fakat tatmin olmadım... o yüzden bu topici açıyorum
sorular :
1) Fiyat 4.500 ytl dior , buna kdv dahilmi?
2) Ruhsat + plaka için kaç para gözden çıkartmalı?
3) Motosikletin Hız panelinde İbre EN FAZLA kaç yazıor.. ( 110 yazıomuş galiba ama bazıları 155 km çıktım dio şaşaırdım)
4) En fazla Kaç Km yapmak mümkünmdür?
5) 10 litre Benzin ile aşağı yukarı kaç km yol gidilir..
6) Vites olayı nedir(otomatikmi? yoksa manualmi?)
7) Boyum 1.82 Kilom 95 , alete ufak bişi diyorlar bana uygunmu?
Biraz fazla oldu , Kusuruma bakmayın :rendeer:
Lütfen yardım edin
saygılarımla..