cbr 125 şanzıman dağıldı!!!

Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
arkadaşlar merhaba cbr 125imin şanzımanı dağıldı (motor2006 model 18.000de)
tamircinin dediğine göre şanzıman mili kırılmış
motor 1.vitese takıo ama daha sonrası yok
mondial servisinin solediğine göre sadece parca 700 liraymıs
cbr 125iniz varsa vitesleri cok dikkatli değiştirin
ben sakin bir kullanıcı olmama rağmen başıma boyle bir olay geldi
motoru suan için kapalı bi yere kapattım ve yaptıramıcam cunku masraf aşıyo beni
bu konuda tavsiye edebileceğiniz biyer var mı veye 2.el parcaları nerden bulabiliriz?
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
geçmiş olsun üzüldüm açıkçası pahalıda buldum :cyclopsanonada üzüldüm :pale:aynı motora sahibim ve havalar bozuk olduğundan pek sürmüyorum ama daha dikkatli olucam bundan sonra...umarım kısa zamanda altından kalkarsın
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Tebrikler zoru basarmissin.

Nasil bi sakin kullanimda basardin merak ettim.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun da Mondial servisinde ne işin var:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yok canım..Honda ya bişiy olmaz... Tamircine öyle gelmiştir... :p.. Honda bu...Hayat onda....

Nerde bu Honda sampatizanları?.. :p

Geçmiş olsun.. :rendeer:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çamur at izi kalsın,mantığa bak:p,yağda çalışan parça ,kullanım hatası da olabilir,miniminnacık bir olasılık daha var o da sizin beyniniz.:p
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
slm

arkadasım öncelikle motorunu anlayan bir ustaya götür servis falan hikaye daha sonrada gerçekten güvendiğin bir usta baksın eksik parçalarıa sahibinden.com da cok cok uygun fiyata bulursun.isim vermem belkı dogru olmaz ama orda ne ararsan var bunu unutma yedek parça ordanda motorsiklet bölümüne bak
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Geçmiş olsun dostum ters bir hareket yaptın o yüzden mi oldu? Şanzuman kolay dağılabilecek bir parça değildir yaa.Burda adam motosikleti 3. vitesten 2ye bir çekiyor.(Yarı otomatik) Motosiklet yırtılıyor kayıyor. . .Bir baktım 17000 de mondial:D
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
olr böyle vakalar arkadaşlar... geçen gün şirkete aldığımız sıfır atego da başımıza şöyle bir olay geldi.... araç sibob kesti ve rolantide çalışıyordu.... stop ettikten sonra baya bir marş yapıldı ama araç çalışmadı... sonuç motoru indirdiler... mersedes dandik kamyonmu yapıyor hayır... ama bazen teknik arızalar çıkabiliyor...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah Allah şaşırdım, isterse 40.000 de olsun motor bu kadar kolay mı bu iş :cyclopsan Geçmiş olsun ama kendi servisine götürsen en iyisini edersin.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Buna herkes çok şaşırmış Allah yapısımıki bu şanzuman dağılmasın herhangibir sebepten zorlamadan vs den olabilir bu tür şeyler, ben hiç şaşırmadım 0 km ismi modeli lazım olmayan araçların şanzuman dağıttığına bizzat şahidim ..ve bunlar ünlü markalar hondaya çamur atmak için fırsat kollayanlar var...
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
cok yuksek fıyat cıkarılmış arkadasım o kadar tutmaz ustanı degıstır en azından honda dan anlayan bırını bul eger istanbuldaysan benımle haberleş yardımcı olurum.Tel 0535 976 08 78
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
oncelıkle gecmıs olsun sahıbınden.comda 1 tane var 250 lıra ıstıyo ıstersen bi bak orjınal bi parca
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
anes motordan hakan bey var sitede ona bi ulaş teknik servisleride var onların sana yardımcı olabileceklerini sanıyorum.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
olmaz diye şartlanmışsınız HONDA olunca bozulmaz diye birşey yok sonuçta kul yapısı bu
geçmiş olsun kardeş üzücü bir durum
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Geçmiş olsun arkdaşım üzüldüm.Honda dan memnunum çok şükür bir sıkımtı yaşamadım henüz ancak neticesinde kul yapımı olabilir ancak kolay başarılabilcek bir şey de değil başına gelen.
Sakin kullandığından bahsetmişsin ilk sahibi misin motorun?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
cok yuksek fıyat cıkarılmış arkadasım o kadar tutmaz ustanı degıstır en azından honda dan anlayan bırını bul eger istanbuldaysan benımle haberleş yardımcı olurum.Tel 0535 976 08 78

valla ben şaşırmadım

bir aynası 100 küsür tl

sinyali 100 küsür tl

yedek parçası en pahalı motorlardan biri cbr125:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst