cbr 125 repsol 180 yapmış hatta 190 ı zorlamış

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Ya arkadaşa o kadar yüklenmeyelim beyler, sonuçta arkadaşının yalancısı :) Konuyu muhakeme etmeden topik açmış tek hatası bu :)
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
128
3. viteste kaldırsaydı kadranı kırıp 220 yapardı kesin...:pr: keşke aklına gelseymiş yaw..:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen o arkadaşına motoru vermeye devam et.zorlaya zorlaya kapestesini artırıp belki motoru 600R yaparD:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Allah belanı vermesin :mrgreen: karnım agrıdı gülmekten :mrgreen:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
220 ibre yokmu o motorda 180 ne ki az bile basmış, tamamen pilotaj hatası:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
EEEEEyyyyyy topiği açan arkadaş çocukmusun yahu böyle konu açıyosun.Altındaki motorun ne olduğunu huyunu suyunu bilmiyormusun.Biliyorum diyosan o arkadaşına hadi be ordan diyemiyormusun?:)
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
140 km hızla giderken rüzgarın etkisiyle 4rakamı 8e dönüşmüştür hatta 9 a doğru yol almıştır:)
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar mahalleden bi arkadaşa motorumu vermiştim o da ikitelliye giderken e-5 te 180 bastığını hatta 190 ı zorladığını iddia etti ben inanmadım tabi nasıl yaptın dedim,,bana motoru kaldırırken 2.viteste kaldırdığını 50 km hıza geldiğinde seri bi şekilde 3,4,5.vitese attığını ve gazı köklediğini sonra motorun kendini toparlayıp 180 km yaptığını söyledi,,,valla ben benim motorla en fazla 140 gördüm aynısını bende yapıcam bakalım 180 grecekmi görürse videoya çekicem ayrıca motorumu sattım artık 15 gün sonra makinasız kalacam yeni sezona bakacaz artık

Allah benim belami versin..:pr: bilseydim bunlari kendime bir cbr125 alirdim bir cbf600 yerine.. 2. viteste kaldirmak bukadar ise yariyor yani.. Denerim..:mrgreen: Benim motorun kafa kagidinda son sürat 210 yaziyor..
2. ci viteste kaldirirsam 250 falan yapar böyleyse...

Videoya cek dostum.. eger dogruysa ben benim motoru hemen hediye ediyorum... Napayim bu 600cc yi... 210 zor basiyor.. bir cbr125 190 i zorluyorsa istemiyorum bu motoru...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst