cbr 125 repsol 180 yapmış hatta 190 ı zorlamış

Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar mahalleden bi arkadaşa motorumu vermiştim o da ikitelliye giderken e-5 te 180 bastığını hatta 190 ı zorladığını iddia etti ben inanmadım tabi nasıl yaptın dedim,,bana motoru kaldırırken 2.viteste kaldırdığını 50 km hıza geldiğinde seri bi şekilde 3,4,5.vitese attığını ve gazı köklediğini sonra motorun kendini toparlayıp 180 km yaptığını söyledi,,,valla ben benim motorla en fazla 140 gördüm aynısını bende yapıcam bakalım 180 grecekmi görürse videoya çekicem ayrıca motorumu sattım artık 15 gün sonra makinasız kalacam yeni sezona bakacaz artık
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu arkadaşın yarın gelip seni cami avlusunda bulmuşlar demez umarım..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
arkadaşlar mahalleden bi arkadaşa motorumu vermiştim o da ikitelliye giderken e-5 te 180 bastığını hatta 190 ı zorladığını iddia etti ben inanmadım tabi nasıl yaptın dedim,,bana motoru kaldırırken 2.viteste kaldırdığını 50 km hıza geldiğinde seri bi şekilde 3,4,5.vitese attığını ve gazı köklediğini sonra motorun kendini toparlayıp 180 km yaptığını söyledi,,,valla ben benim motorla en fazla 140 gördüm aynısını bende yapıcam bakalım 180 grecekmi görürse videoya çekicem ayrıca motorumu sattım artık 15 gün sonra makinasız kalacam yeni sezona bakacaz artık

Hmm..evet..
şemsiye açılmış demek..
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Sizce birşey değişecekmi? Aynı dişli,aynı ateşleme aynı egsoz.:)Bence motoru daha fazla yoracaksın.
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
Geçenlerdede mondial racing suzuki hayabusayı geçmişti.Şaşırmamak lazım neden olmasın (hade len ordan diyen adam smiylisi:))
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
sen o arkadaşına motoru vermeye devam et.zorlaya zorlaya kapestesini artırıp belki motoru 600R yaparD:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
sen o motorla başka motorun rüzgarına girsende o motor o kadarııı ömrü hayatında göremez..
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cbr 125 repsol diye de yapmış olabilir! Başka renk olsa yapamazdı :mrgreen:
Bıkmadınız usanmadınız yahu hayret :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Atış başlamış gene..Ama bu sefer dolu yağıyor...Pazarcı şemsiyesi gerek...:queen:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Motoru 2.vitesle kaldırmanın yapılacak hıza ne gibi etkisi olabilir? Var mı böyle bir şey? Sen denerken 3. viteste kaldır, kesin ibreyi sona dayarsın.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
bu by dengesizin açtıgı bir tane dengeli konu görmedimki zaten niki üstünde olan tek şahıs forumdaki ama egleniyoz muhabbet gırgır şamata oluyo işte :D
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Km telinde temazsızlık vardır 120 kglik motor 180 gördümü nolurmuş o arkadaşına sor bakıyım bi.
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
arkadaşlar mahalleden bi arkadaşa motorumu vermiştim o da ikitelliye giderken e-5 te 180 bastığını hatta 190 ı zorladığını iddia etti ben inanmadım tabi nasıl yaptın dedim,,bana motoru kaldırırken 2.viteste kaldırdığını 50 km hıza geldiğinde seri bi şekilde 3,4,5.vitese attığını ve gazı köklediğini sonra motorun kendini toparlayıp 180 km yaptığını söyledi,,,valla ben benim motorla en fazla 140 gördüm aynısını bende yapıcam bakalım 180 grecekmi görürse videoya çekicem ayrıca motorumu sattım artık 15 gün sonra makinasız kalacam yeni sezona bakacaz artık

oo senin cbr ölü o zaman bn ybrle 285 bastım geçende polisler helikopterle zor durdurdular :queen: ya abicim 125 cc motorun 180 yapabildiği nerde görülmüş ya ha en iyi motor modifiyesini yaparsın motorda değişmeyen parça kalmaz o zaman yaparsın ama orjinal haliyle yapamazsın
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
123
esra ceyhan'ın programa katılsın bence o cıbır ve sahibi,uçtum şahitlerim var Allaaaaaaahhhhhhhhh hesabı:p
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bende cup var ben 4 le kaldırsam kaç yaparım acep ????:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Mt adının değiştirilmesini öneriyorum.
Avcılık ve atıcılık kulubü olmalı bence.
avcılardan bile daha iyi atıyoruz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst