- Katılım
- 14 Ağu 2009
- Mesajlar
- 768
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar mahalleden bi arkadaşa motorumu vermiştim o da ikitelliye giderken e-5 te 180 bastığını hatta 190 ı zorladığını iddia etti ben inanmadım tabi nasıl yaptın dedim,,bana motoru kaldırırken 2.viteste kaldırdığını 50 km hıza geldiğinde seri bi şekilde 3,4,5.vitese attığını ve gazı köklediğini sonra motorun kendini toparlayıp 180 km yaptığını söyledi,,,valla ben benim motorla en fazla 140 gördüm aynısını bende yapıcam bakalım 180 grecekmi görürse videoya çekicem ayrıca motorumu sattım artık 15 gün sonra makinasız kalacam yeni sezona bakacaz artık