- Katılım
- 5 Ara 2008
- Mesajlar
- 232
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar bende biliyorum pek kıyaslanası motorlar değil.. daha öncede size bi çok kez danıştım kıyaslama konularında artık gına geldi diyebilirsiniz.. Durumu size şöyle açıklayayım.. max 7bin liralık bir racing arıyorum(çünkü tosba'mla takasa girice üstüne para ödemekte istemiyorum).. En mantıklı 2 fikir bu motorlardan yana.. cbr125 i çok araştırdım olumsuz eleştirisi çok az.. (bisiklet gibi demeyin ben o bölümü geçtim, bana göre hiçte bisiklet değil) Hyo'yuda en az onun kadar araştırmışımdır onda krank sorunu olduğu konusunda herkez hem fikir.. Sorun şu ki cbr125 in yapıcağı en fazla 140(10 aşağı 10yukarı) ki bu hız bana asla yetmez çünkü ben bir hız manyağıyım motoru deli gibi zorlayıp uçururum biliyorum.. Bu yüzden son hızı daha yüksek olan hyo'yu düşünüyorum.. Ama Hyo'ya gelince ben şovuda çok severim yani kanı kaynayan bir gencim işte doğal olarak 6aylık krank miline ödediğim para motorun parasını çok rahat geçer galiba(anlatıldığı gibiyse).. Şimdi size sormak istediğim şey şu.. Hyo gerçektende dayanıklılık konusunda cbr'nin asla yanına bile yaklaşamazmı?? Eğer çok sorun çıkartıcak ve masraf açıcak olursa kararım cbr den yöne olucak..
Şimdiden Teşekkürler..
Şimdiden Teşekkürler..