cbr 125 & hyo gt250r

Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Merhaba arkadaşlar bende biliyorum pek kıyaslanası motorlar değil.. daha öncede size bi çok kez danıştım kıyaslama konularında artık gına geldi diyebilirsiniz.. Durumu size şöyle açıklayayım.. max 7bin liralık bir racing arıyorum(çünkü tosba'mla takasa girice üstüne para ödemekte istemiyorum).. En mantıklı 2 fikir bu motorlardan yana.. cbr125 i çok araştırdım olumsuz eleştirisi çok az.. (bisiklet gibi demeyin ben o bölümü geçtim, bana göre hiçte bisiklet değil) Hyo'yuda en az onun kadar araştırmışımdır onda krank sorunu olduğu konusunda herkez hem fikir.. Sorun şu ki cbr125 in yapıcağı en fazla 140(10 aşağı 10yukarı) ki bu hız bana asla yetmez çünkü ben bir hız manyağıyım motoru deli gibi zorlayıp uçururum biliyorum.. Bu yüzden son hızı daha yüksek olan hyo'yu düşünüyorum.. Ama Hyo'ya gelince ben şovuda çok severim yani kanı kaynayan bir gencim işte doğal olarak 6aylık krank miline ödediğim para motorun parasını çok rahat geçer galiba(anlatıldığı gibiyse).. Şimdi size sormak istediğim şey şu.. Hyo gerçektende dayanıklılık konusunda cbr'nin asla yanına bile yaklaşamazmı?? Eğer çok sorun çıkartıcak ve masraf açıcak olursa kararım cbr den yöne olucak..
Şimdiden Teşekkürler..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Merhaba arkadaşlar bende biliyorum pek kıyaslanası motorlar değil.. daha öncede size bi çok kez danıştım kıyaslama konularında artık gına geldi diyebilirsiniz.. Durumu size şöyle açıklayayım.. max 7bin liralık bir racing arıyorum(çünkü tosba'mla takasa girice üstüne para ödemekte istemiyorum).. En mantıklı 2 fikir bu motorlardan yana.. cbr125 i çok araştırdım olumsuz eleştirisi çok az.. (bisiklet gibi demeyin ben o bölümü geçtim, bana göre hiçte bisiklet değil) Hyo'yuda en az onun kadar araştırmışımdır onda krank sorunu olduğu konusunda herkez hem fikir.. Sorun şu ki cbr125 in yapıcağı en fazla 140(10 aşağı 10yukarı) ki bu hız bana asla yetmez çünkü ben bir hız manyağıyım motoru deli gibi zorlayıp uçururum biliyorum.. Bu yüzden son hızı daha yüksek olan hyo'yu düşünüyorum.. Ama Hyo'ya gelince ben şovuda çok severim yani kanı kaynayan bir gencim işte doğal olarak 6aylık krank miline ödediğim para motorun parasını çok rahat geçer galiba(anlatıldığı gibiyse).. Şimdi size sormak istediğim şey şu.. Hyo gerçektende dayanıklılık konusunda cbr'nin asla yanına bile yaklaşamazmı?? Eğer çok sorun çıkartıcak ve masraf açıcak olursa kararım cbr den yöne olucak..
Şimdiden Teşekkürler..

cıbırlada 140'ı yokuş aşşağı kastırarak yaparsın o hızda gidersen zaten sürekli (ki gidemezsin motor gitmez çünkü) motorunun ömrü hyodan farksız olucaktır

hyodada dikkat edieksin 140'a kadar felan güzel hızlanıyor motor ama sonrasında fazla sıkıştırmamalısın motoru düz yolda yavaş yavaş çık o hızlara lastiklerini değiştir bide orj lastikleri varsa üzerinde xenonda iyi gider :cat:
zaten bi süre kullandıktan sonra 600f vs almak isteyeceksindir öyle çook uzun seneler kullanıcakmış gibide düşünme ondan :cat:
 
Katılım
12 Ocak 2009
Mesajlar
5
VALLA ARKADASIM HYONUN 2006 DA SORUNU VAR 2006 ALMA 2007 VE USTUNU AL DERIM CBR ALCAGINA HARBIDEN BISIKLET ALLL :d:d
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
zaten bi süre kullandıktan sonra 600f vs almak isteyeceksindir öyle çook uzun seneler kullanıcakmış gibide düşünme ondan :cat:
Bana kalsa ve maddi durum şu aralar biraz sıkıntıda olmasa 600f almayı düşünürdüm.. Ama ben o makinayı aldığım gün ölürdüm buda bir gerçek.. Hız gelince irade yok oluyor bende..
Hyo budur ne düşünürsünüz?
http://www.sahibinden.com/7000_km_de_temiz_garaj_motoru-16WQQaXQQ12914286WQQpXQQdisplayitem
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Çekoslavak CZ kullandım, Mz kullandım, 150 cc'lik chopper kullandım, Gilera GFR 125 kullandım, Suziki Srad 750 kullandım, şu an Hyosung kullanıyorum ve bana dayanabiliyor :) Sana dayanabilir mi onu da sen bilirsin anca bizler değil..
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Çekoslavak CZ kullandım, Mz kullandım, 150 cc'lik chopper kullandım, Gilera GFR 125 kullandım, Suziki Srad 750 kullandım, şu an Hyosung kullanıyorum ve bana dayanabiliyor :) Sana dayanabilir mi onu da sen bilirsin anca bizler değil..

Ben bu motorla okula gitcem :) tabiki okul çıkışı şov olmazsa olmaz.. bu esnada beni rezil etme olasılığı % kaçtır :) ?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ben bu motorla okula gitcem :) tabiki okul çıkışı şov olmazsa olmaz.. bu esnada beni rezil etme olasılığı % kaçtır :) ?

o ilandaki motor çokpahalı istanbuldan 5bin küsüre alır yol vs tüm masraflarıyla 6bini bile geçmez masrafın o km'deki motor için1 tl fazladan vericeksin sadece motosiklet bayisi satıyor diye değmez...

şov yapılacak bir motor değil bu motorun amacı belli 600lük makinalara geçmeden önce bir ara geçiş motoru alıp efendi kullanacaksın sıkıştırmayacaksın motoru yatıp kalkmasını öğreniceksin binmesini öğreniceksin bunda sonra 600lük alıp kazandığın tecrübelerde ilk başlarda daha az riskle bineceksin motoruna :cat:
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Bildiğiniz Hyo'sunu satmak isteyen ve classic araba sevdası olan arkadaşlarınız varsa bana ulaşsınlar :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
O motorun seni rezil etme olasılığı %0.01 de... Senin kendi çabalarınla rezil olma olasılığın sanki daha fazlaymış gibi geldi bana :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hyo güzel motor ama sıkıstırırsan dayanıklılıgı da bi bişe yaramaz...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
senin bu hız sevdana, agresif kullanım tutkuna hyo nun krankı daynamaz bence, ortadan ikiye çatlar :) Benim forumlardan anladığım kadarıyla hyo sert kullanıma gelemiyor.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
4000 ine hyo bulsam temizliğine bakar düşünürdüm
veya cbr da süper motor çok hava atmaya düşkünlüğüm yok diyosan cbrında çok avantajı var yakıt vb
ama eğer 7000 liran varsa ninja 250 al en iyisi hemen hemen her arabayı geçersin 9000 liraya tertemiz ninja lar var

boyunu da yaz bu arada

ama benim görüşüm ilk başlarda çok temkinli ol kaza yapmamak için arabaya benzemiyor

her motorun bi fiyatı var fiyata göre karar ver
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ben showu severim diyen sensin cbr 125 r altında kaybolacak ufacık motor
öte yandan hyo 250R üzerine oturduğunda sana tam anlamıyla süperspor üzerinde olduğunu hissettirecek diye düşünüyorum görünüş itibari ile seçim senin bu fikir benim :wiinkk:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
170 küsür km ye ulaşan bi motor gt 250 r bindim seri ve konforlu motor alıcaksan hyo al derim
 
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
103
hyosung ucuz racer olarak geçsede sıkıştırma sorunundan dolayı çok fazla grank sorunu çıkarıo ve ben bu motoru haddinden seri kullanıcam diyosan almadan önce ekstradan bir kez daha düşün derim
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Hyo da 9-10 bin deviri geçme pek sorun olcağını sanmıyorum:)
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
cıbır alacaksın ama boyun kac ?kilon kac?Cıbırın üstünde pırasa gibi kalabilirsin hyo al daha iyi daha kaslı motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst