Cbr 125 Egsoz patlaması

Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
44
Arkadaşlar geçenlerde de açmıştım cbr 125 motor aldığımı. Bugün biraz yüklendim gaza ilk viteste pat diye egsoz patlamasına benzer ses geldi. Motora açılması için yüklenmem mi gerekiyor. Kaç devirde gitmemi öneriyorsunuz ? (NOT: Motor 3 günlük olup 50 km)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
kitapçığını oku onu uygula. yazmıyorsa forumda ara rodaj nasıl yapılır sonuç çıkar. motora öyle yüklenme sakin sakin git sen.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Yola çıkmadan önce mutlaka 5 dakika rölantide motorun ısınmasını bekleyin.Merak etmeyin birşey olmaz arada yüklenmelerde.Rodajda fazla yüklenilmemesinin amacı motorun fazla ısınmasını engellemektir.Nadiren abartmayacak şekilde yüklenebilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst