Cbr 125 den koku geliyor

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Biz ona sıfır kokusu deriz ve benim hayatta en sevdiğim kokulardandır. İnsana hayallerinin gerçekleştiğini hayallerine ulaştığını hatırlatan bir kokudur. Hiç tasalanma bu kokunun ve motorunun tadını çıkar. Hayırlı olsun tekrar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst