piyasada neredeyse tüm RACE manınelerde ''''MİŞLEN'''' (MICHELIN) KULLANILDIGINI GÖRMÜŞTÜM,
fAKAT Büyük makınelerde set halınde yanı ön ve arka lastıgın aynı anda değişmesinin daha iyi oldugunuda duymuştum,
tabı tercıh sızın,
eğer arka lastık pirelli ise önüde pirelli almanız daha iyi olabılır...