- Konu Yazar
- #1
26 mayıs günü bir parkur çizip hazırlığımı yaptıktan sonra yola çıktım. Amacım Kırklareli'nden Şarköy Mürefte Tekirdağ üzerinden Çorlu ya gitmekti. Yolda çok fazla foto çekemedim ama tecrübelerimi paylaşmak istedim.

Kırklareli Opet önü


Babaeski den sonra Hayrabolu ayrımı

Alpullu şeker fabrikası

Bendeniz

Şarköy yolu

Şarköy yolunda küçük bir köy

Şarköy. Çook zaman önce gitmiştim: Hatırladığım kadarı ile ogünden bu güne çok olumlu değişmeler olmuş.

Yorulmuşum. 160 km den sonra yemek yiyip sıvı ihtiyacımı giderdim. Ancak o kadar acıkmışım ki yemek sonrası foto çekebildim.

Mürefte yolu

Arkadaşım Eşek. Çok sevimliydi.

Uçmakdere yolu

Yıl 2007 Aynı kafa aynı tas. Arkada yürüyen bayan en az 70 yaşlarında. Birde önden giden elleri dolu genç bir kız da vardı.

Uçmakdere köy girişi

Uçmakdere geçişinde tırmanış başlıyor



Uzaktlarda yolun kıvrılarak uzandığı görülüyor.

Nihayet Tekirdağ girişi

Tekirdağ çıkışından sonra yağmur çiselemeye başladığından eve kadar fotoğraf çekemedim. Eve varınca km saatini ve ertesi gün aldığım benzin miktarını merak edenler için fotoğrafladım.


Sizlere özellikle Uçmakdere geçişi ile ilgili yazacağım. Şimdilik zamanım yok.


Kırklareli Opet önü


Babaeski den sonra Hayrabolu ayrımı

Alpullu şeker fabrikası

Bendeniz

Şarköy yolu

Şarköy yolunda küçük bir köy

Şarköy. Çook zaman önce gitmiştim: Hatırladığım kadarı ile ogünden bu güne çok olumlu değişmeler olmuş.

Yorulmuşum. 160 km den sonra yemek yiyip sıvı ihtiyacımı giderdim. Ancak o kadar acıkmışım ki yemek sonrası foto çekebildim.

Mürefte yolu

Arkadaşım Eşek. Çok sevimliydi.

Uçmakdere yolu

Yıl 2007 Aynı kafa aynı tas. Arkada yürüyen bayan en az 70 yaşlarında. Birde önden giden elleri dolu genç bir kız da vardı.

Uçmakdere köy girişi

Uçmakdere geçişinde tırmanış başlıyor



Uzaktlarda yolun kıvrılarak uzandığı görülüyor.

Nihayet Tekirdağ girişi

Tekirdağ çıkışından sonra yağmur çiselemeye başladığından eve kadar fotoğraf çekemedim. Eve varınca km saatini ve ertesi gün aldığım benzin miktarını merak edenler için fotoğrafladım.


Sizlere özellikle Uçmakdere geçişi ile ilgili yazacağım. Şimdilik zamanım yok.

