- Katılım
- 24 Mar 2008
- Mesajlar
- 393
Hepsini kullandım ve benim tercihim V-Strom oldu..
Teker teker bakacak olursak...
F650CS: Tasarım bakımından harika.. Motoru da güzel ama tek silindirli. Poponuzun altında bir vibratörle gezmek pek hoş değil
Ayrıca ikinci eli maksimum düzeyde sıkıntılı.
CBF600: Dört silindirli olması nedeniyle, benzinciyle aranızda sıcak bir dostluk başlatacak bir makine..
Bir de 1.75 üstündeyseniz çok yorucu.
V-Strom: Güzel motor, tasarımı iyi, ikinci eli şahane, uzun yolda konfor ve performans mükemmel..
Bu motorlar hakkında blogum'da birkaç yazı yazmıştım. Bu motorlar hakkında tüm hissiyatımı daha ayrıntılı şuradan okuyabilirsiniz: http://www.motorla.co/
Teker teker bakacak olursak...
F650CS: Tasarım bakımından harika.. Motoru da güzel ama tek silindirli. Poponuzun altında bir vibratörle gezmek pek hoş değil
CBF600: Dört silindirli olması nedeniyle, benzinciyle aranızda sıcak bir dostluk başlatacak bir makine..
V-Strom: Güzel motor, tasarımı iyi, ikinci eli şahane, uzun yolda konfor ve performans mükemmel..
Bu motorlar hakkında blogum'da birkaç yazı yazmıştım. Bu motorlar hakkında tüm hissiyatımı daha ayrıntılı şuradan okuyabilirsiniz: http://www.motorla.co/