Bazen insan sevdiklerine ölümü yakıştıramaz velat abimede ölümü yakıştırmak o kadar zorki sanırım bütün kelimelerin bittiği zamanı yaşıyorum, neden soruları var ama nedenin bir cevabı yok düşündükçe kahroluyorum. Bu yaşananların bir rüya olmasını okadar çok isterdimki ama acı bir gerçek ben kabul etmesemde. Benim için okul sıralamarımın bir parçası , benim için en iyi dost herşeyden önce benim canım abimdi . Yüreğim dayanmıyor içim rahat etmiyor seni görmeye gelicem bekle abim bir dokunsam toprağına ilaç olucak belkide. Seni çocuklarıma anlatarak büyüteceğim ve seni daima yaşatacağım. Abimi ben böyle anlatıyorum. YATTIĞIN YER CENNET OLSUN SANA CANIM ABİM . BAŞIMIZ SAĞOLSUN AİLESİNE SABIR VERSİN DİYORUMMMM.
SEVDİĞİ BİR SÖZ.
Gülüşüne bir kurşun sıksada ölüm.
Unutmaki umuda kurşun işlemez gülüm.