Cbf 150 Ye Jant Reflektörü

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bak işte böyle olur:)
bikepics-1242226-full.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bundan bende istiyorum bendekiler hiç parlatmıyor.Markası falan varmı sizde buraya yazsanız bizde alsak?
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
birşey sorucam arkadaşlar gri renk cbf ye hangi renk jant reflektörü gider ?
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
dostum ne marka bu ?ve ne renk kırmızı mı turucunun bir tonu mu yoksa?geçenlerde bende alacaktım 2 model çıkardı biri 9 lira biri 35 lira dedi nasıl bu kadar uçurum fark oluyor diye düşündüm ki senin motoru görünce anladım sanırım.ne marka ne kadar civarında bi reflektör bu bende alacam iyi bir şey alayım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
dostum ne marka bu ?ve ne renk kırmızı mı turucunun bir tonu mu yoksa?geçenlerde bende alacaktım 2 model çıkardı biri 9 lira biri 35 lira dedi nasıl bu kadar uçurum fark oluyor diye düşündüm ki senin motoru görünce anladım sanırım.ne marka ne kadar civarında bi reflektör bu bende alacam iyi bir şey alayım

sirkeciden almıştım ben ama daha sonra başka arkadaşa almaya gittigimde yok ne zaman gelir bilmem dedi.
sanırım satışı bıraktı

ben 20 tl ye almıştım,
yıl 2008

di-0883.jpg


geçen günlerde fazera yaptık, ama bütün olanlardandı,
tek parça idi,
kuzen gitti kendi aldı 20 tl ye kendi yaptı ama yamuk oldu, el becerimiz oldugu halde yamuk oldu, makınası vardı ama kullanmasını bilmeyince olmuyor işte.
sonra söktü yaktıklarını gitti 10 tl daha verip 30 tl ye montaj dahil yaptırdı
aynı şekilde bende yaptırdım.
30 tl ye montaj dahil ama 10 ay oldu yaptıralı.
renk kırmızı...
yer bahçelievler fatih kılıçlı
telefon : 0535 254 08 74

di-S6P0.jpg


di-CXEM94CT.jpg
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Bu cbf'lerin jantını neden siyah yapmazlar ki ya? Şimdi gri jantın üstüne çekicem kırmızı şeridi gündüz bir halta benzemiycek. Sadece gece güzel olucak. Neyse ellemiyim yaza doğru yaparız bişeyler. Bu arada xenonlar 10 numara olmuş. Hafiften fazer hastalığı var bende de :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Bu cbf'lerin jantını neden siyah yapmazlar ki ya? Şimdi gri jantın üstüne çekicem kırmızı şeridi gündüz bir halta benzemiycek. Sadece gece güzel olucak. Neyse ellemiyim yaza doğru yaparız bişeyler. Bu arada xenonlar 10 numara olmuş. Hafiften fazer hastalığı var bende de :)

evet siyah janta kırmızı şerit daha güzel oluyor,
eger cbf alıcak olursam ilk işim jantalrı siyaha boyatıp kırmızı şerit çekmek,
eger xenonsuz motor düşünemiyorum,
neye inersem bineyim xenon olacak arkadaş, fazerda da çift far var o biçim oldu..
fazer mı her zaman tavsiye ederimm...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst