Cbf 150 Ye Jant Reflektörü

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
motoruma bir aksesuar daha ekledim,umarım begenirsiniz.
bu eski hali :

Buda yeni hali :





galiba süper oldu,yorumlarınızı bekliyorum,:bounce:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
güzel olmuş
scooter içindde var aksesuar satan yerlerde bulabilirsin..
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
cıhan hıc bosdurmuyorsun valla her hafta bı yenılık yapıyorsun yıne super olmus
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bu arada yan çanta aparatların çok iyi ya...Ayrıca hem çok güzel duruyor hem de trafikte gece görünürlük açısından çok iyi.Sanırım bunlar takım halinde bulunuyor deil mi?BEn de yapmak istiyorum motoruma...Montumda reflektör yok çünkü geceleri şehirler arası yollarda çok çekiniyorum...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Abanowww:cyclopsan
Ne kadar çok parlıyormuş ya.
Gece görünürlük bakımından bayaa iyi olur.Güzel ve faydalı olmuş:cat:
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Merhaba.Arkadasım gercekten cok yakışmış. Bunu satıcılardan ne diyerek soracagız? Jant reflektörü diye mi?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
çok güzel olmuş..
ya bunların scooter'lar için olanı yok mu?

benim yaptıgımın aynısı oluyor fark etmiyor scooter naked.:cat:

Bu arada yan çanta aparatların çok iyi ya...Ayrıca hem çok güzel duruyor hem de trafikte gece görünürlük açısından çok iyi.Sanırım bunlar takım halinde bulunuyor deil mi?BEn de yapmak istiyorum motoruma...Montumda reflektör yok çünkü geceleri şehirler arası yollarda çok çekiniyorum...

evet takım halinde satılıyor ve bakla bakla her tarafa 5 bakla var,ama 4,5 bakla kullanıyorsun.


Merhaba.Arkadasım gercekten cok yakışmış. Bunu satıcılardan ne diyerek soracagız? Jant reflektörü diye mi?

evet aynen öyle abicim:cat:

yanıyor,yakıyor :)

saol özer senin motora da yakışır hani.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Abanowww:cyclopsan
Ne kadar çok parlıyormuş ya.
Gece görünürlük bakımından bayaa iyi olur.Güzel ve faydalı olmuş:cat:

reflektör gece için çok faydalı bir aksesuardır.. siz başka yerden baktığınızda yandığını göremessiniz ama kendi tarafınızdan bi ışık vurduğunda yani aracınızla giderken sizin yönünüzden bi ışık vurduğunda adeta yanar ve parlaklık verir..:cat: ben bisikletimin her yanını reflektör folyo ile kaplamıştım.. jant için satılan aksesuarı almak lazım çok güzel yakışmış...eline sağlık..
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
gece görüşüne dikkat etmemiştim gerçekten ne kadarda ışıltılı oluyormuş bu jant reflektoru...........eline koluna sağlık arkadaşım çok iyi bir güvenlik aksesuarı bence
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok güzel olmuş valla
aynı benim motor...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
gündüz vakti çadırın altında bile parlıyo ya,bende şaşıyorum valla

 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
muhteşem olmuş
eline sağlık
en kısa sürede ben de yaptıracam....:cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst