çok güzel olmuş..
ya bunların scooter'lar için olanı yok mu?
Bu arada yan çanta aparatların çok iyi ya...Ayrıca hem çok güzel duruyor hem de trafikte gece görünürlük açısından çok iyi.Sanırım bunlar takım halinde bulunuyor deil mi?BEn de yapmak istiyorum motoruma...Montumda reflektör yok çünkü geceleri şehirler arası yollarda çok çekiniyorum...
Merhaba.Arkadasım gercekten cok yakışmış. Bunu satıcılardan ne diyerek soracagız? Jant reflektörü diye mi?
yanıyor,yakıyor![]()
Abanowww:cyclopsan
Ne kadar çok parlıyormuş ya.
Gece görünürlük bakımından bayaa iyi olur.Güzel ve faydalı olmuş:cat:
:cat::cat::cat::cat::cat:gece görüşüne dikkat etmemiştim gerçekten ne kadarda ışıltılı oluyormuş bu jant reflektoru...........eline koluna sağlık arkadaşım çok iyi bir güvenlik aksesuarı bence
aynen öyle abicim..yanıyor, yakıyor![]()