cbf 150 ye çift çakar lamba

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi o zaman eline al bi metre enden boydan ölç de bana bende ona göre yapıyım he ok:cat:
tam istedigin gibi olsun



yok abi ben doğuştan yeminliyim.:queen:

vayy kimin kankası be...HONDAAA seninlee gururr duyuyorrr...siparişde alır dostlarınız üzmezmiş...:püşenmezmiş birde yiğidim...:p


temem abi ben sana akıcam bi ara...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
abi bence çok iyi bişe 4 tekerlilerin bizifark etmesi için bide motorkornaları çok dandik basıyosun araba takmıyo bileseni bende ferrari kornası takılı şimdi kamyonun arkasından basıyım adamlar otomatik olarak sağa kayıyo paylaşım için saol herkese kazasız sürüşler
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
gerçekten 10 numara olmuş
hani biraz daha ufak olsalar fena olmaz mış yani gündüz lambalar çok göze batmıyomu herhangi bir kirlilik yarataıyomu
sana
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
2
evet bende parklara taktırdımdüğme olayını iyi düşünmüşsün çünkü cezası var polisler durdurmucagıda varsa durduruyo ama şekil olmuş eline sağlık
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
F1 yarışlarındaki secuirty car var Mercedes Benz CL 65 AMG aynı o gibi olmuş valla usta helal!
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
200
arkadaşlar peki bu çakar lamba tam olarak nasıl bişey motorlarımızın park ampulü gibimi ayrıca sadece ampul tek başına yetiyomu yoksa onun bi sistemi falan varmı
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
abi çok gözel doldurmuş ön tarafı...gerçi ben sis farı tercih ederdim ama buda işe yarar...arka taraf zaten fazlasıyla dolu maşallah nazar değmesin:)
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
43
Arkadaşlar bende dün gece 3 saat uğraştım ve taktım. buton şart tabiki. ama şu sıralar yasak. merak etmeyin. yeni trafik düzenlemelerine göre beyaz renk serbest olacak. ama kırmızı mavi de sadece 1 ceza puanı ve para cezası var. motor bağlamak söz konusu değil.

ama her polis memuru aynı yaklaşmıyor olaya. motorunu bağlatan arkadaşlar var aramızda. :( üzücü bir durum. yasal düzenlemeleri bekliyoruz.

verdiğim link'te ayrıntılı olarak videosu var. başlarda biraz sıkıcı ama sonra çakarlar coşuyor :)

buyrun link :

http://www.beatfiltering.com/index....d8267a7a33df948a7c72286a21d6af55a55d87b216647

umarım işinize yarar. o kadar araştırdım sizler için (kendim için de) :))
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
43
eee arkadaşlar hani yorumlar. beğenmediniz sanırım. 24 saatte bir tane dahi cevap yok. pek kullanan yok sanırım çakarı.

buna benzer videoları bulan arkadaşlar olursa linkini bu topic altında verererk herkese yardımcı olacaktır.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bende motoruma xenon taktıktan sonra uzun sellektör yapamadığım için park lambasının yerine çakar aldım 15 ytl ye ama 10 dak sonra beyni patladı sen kaça aldın bilader beyni nerde duruyor
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
43
45 Ytl made in taiwan.

soğutmalı kasa. benimki torpido gözünde ama ön panelde bolca yer mevcut
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst