CBF 150 Mercekli Valeo Zenon yaptım

Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
herkese merhaba

tamamen kendi çalışmam dır
normal zenon taktım çok dağınık aydınlatıyordu bi-zenon yapmayı düşündüm biraz daha uzun sığmaz idi en uygunu valeo mercekli oldu
cbf ime zenon yapmayı baya bi zaman dır düşünüyordum gerekli malzemeleri bulabilmek için 3 ay bekledim bu gün parçaları birleştirdim tabi birazda yetenek lazım ama bence herkez yapabilir amatörce oldu biraz ama süper oldu motora yarın takıcağım şimdilik bu fotoları koyuyorum

pic0023i.jpg

pic0021v.jpg

pic0020.jpg

pic0018c.jpg

pic0017d.jpg

pic0014x.jpg

pic0016a.jpg


maliyet zenon 100 lira 6000k
mercek 20 lira valeo
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
eline sağlık valla güzel bi çalışma olmuş.motorada monte ettikten sonra daha güzel olcaktır maliyeti ve ufak ayrıntıları ile detaylı anlatırsan zahmet olmazsa daha da güzel olur:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mustafa eline sağlık,
bir de farı yerine takıp olumlu sonucu alırsan süper olacaktır.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Ellerine sağlık..
Yalnız nasıl yapıldığına dair biraz daha ayrıntıya girsen ..
Daha faydalı olur diye düşünüyorum..

Birde şu fotoğrafları biraz daha küçük atsaymışsın...Tadından yenmezmiş..
Kolay gelsin..
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Cok begendim bende ellerine saglik .
Iste böyle emek sarfetmekdir motosikletcilik, tebrikler sevgili kardesim.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
bence herkezin motorunda olması gereken bi sistem ama binlerce lira verip aldığımız motolar 200 liralık sistemden muaf sebebini ise bilemiyorum hondayı ele alırsak motora öyle bi far koymuşlarki gazi kesince zifiri karanlık gibi bişi oluyor bide vizör kapalıysa hele bide yağmur yağıyosa fena
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
iyi bi çalışma yanlız merceğin etrafını kapatacak şekilde kapakları oluyor onlardanda taksaymıssınız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de eski motoruma mercekli xenon yapmıştım. Kendi yaptığın bir farla neredeyse kusursuz aydınlatma ve o ışığın kesilme çizgisini görmek çok güzel bir şey. Ama hyosung'un farı mercek için yeterli derinlikte olmadığı için yapma imkanım yok.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
gayet başarılı fakat bunu servisler yapamazmı acaba...aslında yapsalar bile uçuk fiyatlara yaparlar..allah kahretsin bende de yetenek yok..bi saat önce garaja indim grenajı söküp gösterge ledleri patlamışdeğiştireim dedim, onu bile yapamadım..hatta ve hatta farı bile değiştiremedim :D bu hiç bana göre değil :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gayet başarılı fakat bunu servisler yapamazmı acaba...aslında yapsalar bile uçuk fiyatlara yaparlar..

Aynen öyle çook para isterler. Arkadaşım maliyetini bilmiyorum ama kendi yaptığım için söyliyim.
çift ampullu (yani aslında araba için) xenon 120 TL /2 60 TL
merkcek 20 TL
diğer kullanılan malzeme yaklaşık 10 TL
Yani yaklaşık 90-100 TL maliyeti olur ama yaptırmaya kalkarsan en az 200-300 isterler
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
peki bu aküyü etkilemiyomu?? yani zaten bizim motorların aküsü kaldırabilirmi? sonuçta xenon..normalde 35w ampül var
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
aküye hiçbir zararı yoktur rölede istemez sigorta koymak yeterlidir çevre dostu :)
yarın akşama daha detaylı bi konu açarım full anlatımlı
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ben cub a yaptım mesafe yetmediği için ilk önce fiberden grenaj yaptım orjinal far yüksekliği az olduğu için yerine ybr yuvarlak far, bosch bi xenon mercek koydum herşeyi uydurup resimleride çektim ama ampül (4300 c-5000 c )ve beyin pahalı geldi almadım 1 seneden beri sözde resimleri sizinle paylaşacam

bu arada ampülün kaç kelvin ve kaça aldın MSTF_GNC
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst