CBF 150 Mercekli Valeo Zenon yaptım

Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
6000 k orjinalbeyaz lık önceki cbf imede almıştım 2 sine 150 vermiştim sanırım h4 tipi uzun kısalı biri gitti birinide bu motoruma yapıtım h4 tipi uzun kısalı altında bobin var çekiyordu fakat onu iptal ettim yoksa sığmaz dı baqalım takınca oturucakmı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Far camındaki silikonu bulabilirseniz sıcak hava tabancası, bulamazsanız saç kurutma makinesiyle sökebilirsiniz.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
orjinal bi xenonda ampülü d2s-d1s soketli diye geçiyor ampül tek devre mercekteki perde yukarı aşahı oynayarak uzun kısa yapıyor serviste 150 tl ampül 180 tl kablosu beyni hiç sormadım motorun yarı parasını fara yatırmaya kıyamadım çıkması bile tek 250-300 istiyor cıkmacılar ha birde kaliteli yine tek yani otodaki gibi çift değil bi xenon orjinal 550 tl istedi bir firma peşin para
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
peki bu aküyü etkilemiyomu?? yani zaten bizim motorların aküsü kaldırabilirmi? sonuçta xenon..normalde 35w ampül var

zenon da 35 w enerji çekiyor :) hatta daha az ısınıyor zenonu florasan gibi düşün 35 w balans ile ....
bu arada arkadaşım emeğine sağlık. özelliklede far tasının üstünde ki çizgilerden benim eski motor duvara papatya modelleri çizerdi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orjinal bi xenonda ampülü d2s-d1s soketli diye geçiyor ampül tek devre mercekteki perde yukarı aşahı oynayarak uzun kısa yapıyor serviste 150 tl ampül 180 tl kablosu beyni hiç sormadım motorun yarı parasını fara yatırmaya kıyamadım çıkması bile tek 250-300 istiyor cıkmacılar ha birde kaliteli yine tek yani otodaki gibi çift değil bi xenon orjinal 550 tl istedi bir firma peşin para

Senin bi yanlışın var herhalde;
D2S mercek 20 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ri-xenon-mercek-bosch-bi-xenon-d2s-d1s/detay?
D2S xenon kit 130 TL (çift ampul bi kit yani ampul kablo beyin hepsi içinde kalan ikinci ampul ve beyni satabilirsin)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...arvision-d2s-xenon-set-6000-k-31484560/detay?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:46 ----------

zenon da 35 w enerji çekiyor :) hatta daha az ısınıyor zenonu florasan gibi düşün 35 w balans ile ....
bu arada arkadaşım emeğine sağlık. özelliklede far tasının üstünde ki çizgilerden benim eski motor duvara papatya modelleri çizerdi :)

Evet xenon 35 watt ama aynı akımı çekmiyor. Arkadaşın kullandığı balastın üztüne 5 amper yazıyor mesela. Bu her xenonda aynı olmasa da 4 amperin altına pek yok. Standart ampul ise 3 amperden az çekiyor.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Selam dostum.Valeo merceği bu fiyata nereden aldığını öğrenebilirmiyim?Birde zahmet olmassa eğer merceğin uzunluğu kaç cm'dir?
Teşekkürler.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
sonunda yapan çıktı. ama tahminimce merceği çok dışarda bırakmışın takılmayabilir. hongkong sitesindekinde çok öne koymuşlardı.

bir test et kesinlikle gerekli bir şey.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Senin bi yanlışın var herhalde;
D2S mercek 20 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ri-xenon-mercek-bosch-bi-xenon-d2s-d1s/detay?
D2S xenon kit 130 TL (çift ampul bi kit yani ampul kablo beyin hepsi içinde kalan ikinci ampul ve beyni satabilirsin)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...arvision-d2s-xenon-set-6000-k-31484560/detay?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:46 ----------



Evet xenon 35 watt ama aynı akımı çekmiyor. Arkadaşın kullandığı balastın üztüne 5 amper yazıyor mesela. Bu her xenonda aynı olmasa da 4 amperin altına pek yok. Standart ampul ise 3 amperden az çekiyor.

bana mercehi para almadan hediye ettiler aynı oto servisinden tek olarak ampül kablo beyin sordum çok para tabi servis olunca pahalı 550 isteyen MTEC motosiklet xenon u manyak para bide taksitte yok ampülün 4300veya 5000 kelvin olması lazım lüks araçlar fabrika cıkışı bunları kullanıyor bunlarda diğerlerine nazaran biraz pahalı
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bu fotoğarafları alıntı yapıp cevap yazanın faresi büzüşsün klavyesi kırılsın emi::))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam dostum.Valeo merceği bu fiyata nereden aldığını öğrenebilirmiyim?Birde zahmet olmassa eğer merceğin uzunluğu kaç cm'dir?
Teşekkürler.

Başkasının adına cevap veriyormuş gibi olmayayım ama ben kullandığım verceğe 15 TL vermiştim. Uzunluğuda yaklaşık 15 cm. Bütün mercekler yaklaşık aynı ölçüdedir.

bana mercehi para almadan hediye ettiler aynı oto servisinden tek olarak ampül kablo beyin sordum çok para tabi servis olunca pahalı 550 isteyen MTEC motosiklet xenon u manyak para bide taksitte yok ampülün 4300veya 5000 kelvin olması lazım lüks araçlar fabrika cıkışı bunları kullanıyor bunlarda diğerlerine nazaran biraz pahalı

Aynı fiyata 5000 kelvin de bulabilirsin. Tek ampul+balast şeklinde motosiklet xenonu olarak sattıkları xenonun normal xenondan tek farkı balastların biraz daha ince olması. Ayrıca markanın da çok önemli olduğunu düşünümyorum. Ucuz olan da onuçta aynı kalitede, aynı güçte ışık veriyor. Sadece markanın güvenilirliğine para veriyorsun. Ben çin malı xenonlarımı arabada 3 yıl kullandım. Halen çalışıyor. Onlar bozulsa yerine yenisini alsam ve bunu 3 kere daha yapsam ancak iyi bir marka xenonla aynı parayı harcamış olurum.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
eline sağlık bide angel halka taksaymışsın açmışken süper olacakmış....
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Arkadasım tamda bugunlerde bunun üstünde duruyordum. hatta sabahtan bei mercek bakıyorum. smdi biraz bilgi verirmisin

mercek ne marka ve ampul cinsi d2s mi?
merceği nerden aldın? internetten aldıysan ilan linkini verirmisin.

Sunu izmirde yapan olsa ne cok sevincem ama maalesef. :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
bende niyetlendim ama fardaki silikonu sökemediğim için vazgeçtim.

saç kurutma makinasıyla yumuşatırsan çıkar :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:31 ----------

Arkadasım tamda bugunlerde bunun üstünde duruyordum. hatta sabahtan bei mercek bakıyorum. smdi biraz bilgi verirmisin

mercek ne marka ve ampul cinsi d2s mi?
merceği nerden aldın? internetten aldıysan ilan linkini verirmisin.

Sunu izmirde yapan olsa ne cok sevincem ama maalesef. :)

http://dukkanlar.gittigidiyor.com/Mercek_Dunyasi/Mercekler/ buraya bik bak istersen :cat:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Süper olmuş ellerine sağlık tabi birde motorun üzerindeki halini görmek gerek.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
arkadaşlar zamanım çok kısıtlı olduğundan fazla ilgilenemiyorum arel acele çekilmiş bi kaç foto
önceki hali
04092010001.th.jpg


yeni hali

18102010001.th.jpg




18102010002.th.jpg


en son su sızmasın diye ısıya dayanıklı sista macun silikon ile kapatıyoruz açık yerleri

19102010001.th.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------



arkadaşlar isteyen olursa daha detaylı anlatabilirim yeni forum sayfasında :cat:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Arkadaslar ara parantez acayim sizlere...
Motor icin zenon far almak isteyen varsa 79 lira gittigidiyorda...
Haberiniz olsun...
Bu mercek olayini sevdim yarin benim fari sokeyim nasil.bir sonuc verecek bakayim...
Yayli bir sistemle.mercegi yerlestirebilirmiyiz acaba farin icine...
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
Arkadaşlar bende xenon araştırıyorum.Araştırdıkça bir çok marka gördüm internette kalitesiz xenon motoruma ne gibi zararlar verebilir?65 Tl den başlayarak devam ediyor fiyatlar.65 Tl olanda 100 Tl olanda çin malı diye tahmin ediyorum orjinal zenonlar daha pahalı çünkü.Örneğin http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...kampanya-xenon-far-seti-8000-k-33064485/detay şöyle bir set alıp 2 tane motosiklette kullanabilir miyim,motosikletme zarar verir mi ?
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Hocam hayırlı olsun, güzel bir çalışma.
Aklında olsun, motoru çalıştırmadan xenon u yakma. Eğer yaparsan akün marş motorunu bile döndürmede zorlanabilir. Yani motor çalışmaz, akü biter. :)

gayet başarılı fakat bunu servisler yapamazmı acaba...aslında yapsalar bile uçuk fiyatlara yaparlar..allah kahretsin bende de yetenek yok..bi saat önce garaja indim grenajı söküp gösterge ledleri patlamışdeğiştireim dedim, onu bile yapamadım..hatta ve hatta farı bile değiştiremedim :D bu hiç bana göre değil :D

Hocam bunu yapmak için dehşet işçilik(süre + kalite ) lazım, bu sebeple çok para isterler haklarıdır.

Aynen öyle çook para isterler. Arkadaşım maliyetini bilmiyorum ama kendi yaptığım için söyliyim.
çift ampullu (yani aslında araba için) xenon 120 TL /2 60 TL
merkcek 20 TL
diğer kullanılan malzeme yaklaşık 10 TL
Yani yaklaşık 90-100 TL maliyeti olur ama yaptırmaya kalkarsan en az 200-300 isterler

Doğrudur, 200 rahat alırlar.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araci-zenon-far-kitleri-super-kampanya-xenon-far-seti-8000-k-33064485/detay

Buda hakkaten ucuzmuş yahu, benim bile alasım geldi ama işçilik çok, mercek takılacak. Oy oy,:pale:

Arkadaşlar bende xenon araştırıyorum.Araştırdıkça bir çok marka gördüm internette kalitesiz xenon motoruma ne gibi zararlar verebilir?65 Tl den başlayarak devam ediyor fiyatlar.65 Tl olanda 100 Tl olanda çin malı diye tahmin ediyorum orjinal zenonlar daha pahalı çünkü.Örneğin http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...kampanya-xenon-far-seti-8000-k-33064485/detay şöyle bir set alıp 2 tane motosiklette kullanabilir miyim,motosikletme zarar verir mi ?

Hocam senle niye görüşmedik yahu?:p xenon doğru takılırsa motora niye zarar versin ki? Onun derdi akü ile, oda motor çalışmazken.:)

Ama cbf150 için iki tane 35 wattlık aynı anda çalışırsa akü için iyi olmaz.

xenon olayı çok güzel de vakit lazım, çalışacak yer lazım, e biraz da maliyet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst