aabi bunlar hep cbf 150 çetesi.çete bunlar çete,bizde cbf 150 yok diye bunlar bizi aralarınada almazlar vallahi![]()
Metehan tek başına fotoğraflarda anlaşılmıyor ama arkadaşlarla bir araya gelince fark var.
Diğer iki kişiyi toplasan senin kadar etmiyorlar.
Aman arkadaşım kilolara biraz dikkat...![]()
Gezi güzel olmuş biz gezecek adam bulamıyoruz ki bide kafa olacakr:
@mete_han hani kilyosa geliyordun?:mrgreen:
hocam yan ayaklık sağlam değil...(orjinal olmadığından ama) aman üzerine bir daha oturma ağırlık verme...beni özellikle uyarmıştı servis elemanı...güvenme yan ayaklığa diye...
şaka bi yana helal olsun size böyle bir araya gelipte gezebiliyorsanız.biz çocuktan,işten zaman ayıramıyoruz.devamınızı dilerim...![]()
SAna özel demiştir onu :queen: :queen: :queen:
Olm yan ayakları honda burda parasız takıyor..Okadar yırtındık....Okumadınmı?.....r:
Olm yan ayakları honda burda parasız takıyor..Okadar yırtındık....Okumadınmı?.....r:
Olm yan ayakları honda burda parasız takıyor..Okadar yırtındık....Okumadınmı?.....r: