CBF 150 ilk gezimiz

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi kol gibi girdi valla...dilenciye versem böyle yaznmazdım..abi parayı zor kazanıyoruz...o açıdan yoksa lafını bile etmem...


şiddetli başağrısından dolayı müsade abiler...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Spor

Metehan tek başına fotoğraflarda anlaşılmıyor ama arkadaşlarla bir araya gelince fark var.
Diğer iki kişiyi toplasan senin kadar etmiyorlar.
Aman arkadaşım kilolara biraz dikkat... :p
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Vay be o cafe sezonu erken açmış o zaman, ben gittiğimde o kadar kazık değildi ama Aralık ayı filandı tabii. Baktılar havalar iyi gidiyor ördekleri falan salıp milleti de ördeğe saydılar demek ki.:queen: Üçkağıtçılar.:farao: Fena kazıklamışlar. Aslında başka şeyler de derdim ama neyse. Hiç birimiz kolay kazanmıyoru abi parayı öyle olsa CBF150 yerine 250 ile ya da 500"le başlardık olaya.:wiinkk:

Bu arada hanımköylülükten değil be abi. Benim aslında denk gelirse hanımsız takılmaya vaktim bol oluyor zira bir gün çalışıp bir gün izin yapıyorum, hanımsa o günlerde genellikle çalışıyor.:) Hafta içi filan o yüzden dedim Kadıköy civarına gelirseniz ararsınız diye ama Mart'tan sonra, motoru da yanıma alınca.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
aloooo

aabi bunlar hep cbf 150 çetesi.çete bunlar çete,bizde cbf 150 yok diye bunlar bizi aralarınada almazlar vallahi:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan tek başına fotoğraflarda anlaşılmıyor ama arkadaşlarla bir araya gelince fark var.
Diğer iki kişiyi toplasan senin kadar etmiyorlar.
Aman arkadaşım kilolara biraz dikkat... :p

offf...lafı sağlam koymuşun şimdi okudum...yani ayuumu demek isteyon bana...:cherry:

Gezi güzel olmuş biz gezecek adam bulamıyoruz ki bide kafa olacak :pr:

İzmir tayfasıında forrapın yer ayrıdır benim için...Ama Torbalı ve Buca çok uzak dimi..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
brawo

şaka bi yana helal olsun size böyle bir araya gelipte gezebiliyorsanız.biz çocuktan,işten zaman ayıramıyoruz.devamınızı dilerim...:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
@mete_han hani kilyosa geliyordun?:mrgreen:

kankaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


bugün Kilyosa gittim...abi seni unuttum ben yine yaa...ama diyomki bişey var bu Kilyosda ama ne...düşün düşün bulamadım...meğer seni ziyaret mevzusuymuş...şimdi aklıma geldiiiiiii.........:p :cherry:


:pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şaka bi yana helal olsun size böyle bir araya gelipte gezebiliyorsanız.biz çocuktan,işten zaman ayıramıyoruz.devamınızı dilerim...:)

dostum Adana tayfasıda sağlamdır bak...aileyi çoluğu çocuğu unutturur o tayfa adama...:p

SAna özel demiştir onu :queen: :queen: :queen:

yok be dostum...aynen böyle bak...yan ayaklığa güvenmeyin...basit bir detay ama...önemli...bu arada yan ayaklığada 25 lira vermiştim...:cherry:


50 koruma demiri...piyasada 30-35 lira ordan kazık yedim ama...

50 branda...

25 elcik...

25 yan ayaklık...

bende şu şarkıyı söylemiştimmm...batsınn bu dünyaaaa....:queen:


sen anladın onuu...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Olm yan ayakları honda burda parasız takıyor..Okadar yırtındık....Okumadınmı?.....:pr:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Vallaha ben de Metehan gibi yan ayaklık ve koruma demirine toplam 75ytl bayıldım. Ve yan ayaklık motoru taşıyor sorun yok ama bana da üstüne oturacak kadar sağlam gelmedi. Bazı cbf150'lere activanın yan ayağı takmışlar, en azından yanında ayakla adam gibi ittirecek kolu var. Bizimkiler sap gibi demir.:p
Gerçi motoru çok rahat taşıyor ama üstüne abanınca ne olur bilmem. Ama iyi oluyo ilk motorda uyanıyoz işe yavaş yavaş, ikincisinde ona göre davranırız.:bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şaşıracaksınız ama Efe honda eksikliği kabul edip ücretsiz taktı......:cat:

Yazdım ya çok önceden...Uyuyun daha...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka bak geçende demiştinki Honda today sıfırı 3000 ytl küsur falan...arkadaşım var dedin o almış...faturasını getircem bilmem ne...link atıyom bak sıfırı şu diye(1750)yine salladın bizi bildiğini okudun...pazartesi arayacam EFE HONDA yı yan ayaklığı kaça takıyosunuz diye...veya bedavamı diye sorayım istersen(sonra kaça dersen para derler tabi asenalık yapasrın..) istediğin soru üslubu şekilde arayıp sorayım...cevap parayla ise ne yapcan...
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
18
abi buyrun gelin ya bekliyorum tekirdağa tanışmış oluruz en azından
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst