cbf 150 ile neler yapılır ? :) piyanist_irf objektifinden

Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Yaparız bi festival üstadım. Bu arada Yuvacık'a geliyorsun herhalde.:cat:
İnşallah diyelim Üstadım,fazla niyetlendikmi illa bi aksilik çıkıyor.
seni ne zaman unutuk ilhan abi aşkolsun :) semaver çayının rengini çekmedim canınız çekmesin diye :) lakin temiz havada iyi gidiyor mübarek beyaaaaa :cherry:

Unutmuşsun işte yalnız gitmişsin bak:queen::flower::thumleft:
Çilekler bitmeden bi gün ayarlayalım,hafta arası da bana uyar biliyosun.:wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Abi özendirme bizi her gün gidesi geliyor insanın :mrgreen:

Bu arada Gölcük-İhsaniye'nin ordan,Karamürsel'in bu köylerine direk bağlanan yol varmış,nasıldır abi bu yol kullandın mı hiç,küçük çaplı tekerleklere gelir mi.

 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Biz geçenlerde korayla gittik ben kafama esince çıkarım o yola ihsaniye-selimiye-sofular----kız derbent ordan iznieğe iner sonra iznikten ana yoldan gölcüğe dönerim. Ben dağ taş sevdiğim için o yolu tercih ediyorum şimdi yollar yeni asfalt oluyor yarısı çok güzel sonra yine asfalt ama çok iyi değil yine ortalama gitmeni tavisye ederim :cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi özendirme bizi her gün gidesi geliyor insanın :mrgreen:

Bu arada Gölcük-İhsaniye'nin ordan,Karamürsel'in bu köylerine direk bağlanan yol varmış,nasıldır abi bu yol kullandın mı hiç,küçük çaplı tekerleklere gelir mi.

[url]http://c1205.hizliresim.com/x/l/64c6z.jpg[/url]


uğurcum gölcük senaiye arası en son kullandığımda yeni yapılıyordu asfaltlandımı bilmiyorum ama o gün iyi toz yutmuştum :) eğer o günkü gibiyse kesinlikle senin motüre gelmez sıkıntı olur , en kısa yol bildiğin yoldur :)

öptüm kardeşimi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------

Biz geçenlerde korayla gittik ben kafama esince çıkarım o yola ihsaniye-selimiye-sofular----kız derbent ordan iznieğe iner sonra iznikten ana yoldan gölcüğe dönerim. Ben dağ taş sevdiğim için o yolu tercih ediyorum şimdi yollar yeni asfalt oluyor yarısı çok güzel sonra yine asfalt ama çok iyi değil yine ortalama gitmeni tavisye ederim :cat:

aynen nihatçım zaten konu başlığındanda anlayacağın üzre cbf lik yollar :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Biz geçenlerde korayla gittik ben kafama esince çıkarım o yola ihsaniye-selimiye-sofular----kız derbent ordan iznieğe iner sonra iznikten ana yoldan gölcüğe dönerim. Ben dağ taş sevdiğim için o yolu tercih ediyorum şimdi yollar yeni asfalt oluyor yarısı çok güzel sonra yine asfalt ama çok iyi değil yine ortalama gitmeni tavisye ederim :cat:

Bende biraz araştırdım ama küçük tekere daha gelmez o yollar,en azından benim çinliye gelmez :)

uğurcum gölcük senaiye arası en son kullandığımda yeni yapılıyordu asfaltlandımı bilmiyorum ama o gün iyi toz yutmuştum :) eğer o günkü gibiyse kesinlikle senin motüre gelmez sıkıntı olur , en kısa yol bildiğin yoldur :)

öptüm kardeşimi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------



aynen nihatçım zaten konu başlığındanda anlayacağın üzre cbf lik yollar :)

İrfan Abicim teşekkür ederim,artık ya yeni motor alırsak ya da yol asfaltlanırsa gitmek lazım,neler varmış Kocaeli'de yeni öğreniyoruz sayende :)
Saygılarımla Abi
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
cbf bu yolların da dağlarında fatihi küçümsenecek bir makine değil cbf 150 kullananlar çok memnun.gezi de 10 numara olmuş.resimlere bakmak bile yetti ruhumun dinlenmesi için bir de oralarda olduğumu düşünemiyorum :flower:
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
şahane gezi süper resimler inşallah beraber dolanırız bir gün kardeş allaha emenet ol
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
süper yerlermiş keyfinizede diyecek yok heleki o asfaltta oturuş özendik be özgürlük ve doğa birde mekanik aşkınız yanınızdaysa vay anam vay... dadından yenmemiş bu gezi. paylaşımlarınız için teşekür ederim :thumleft:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Eline koluna tekerine ve de cizmelerine nazar degmesin abi

teşekkür ederim mesutçum inşallah hep beraber :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------

cbf bu yolların da dağlarında fatihi küçümsenecek bir makine değil cbf 150 kullananlar çok memnun.gezi de 10 numara olmuş.resimlere bakmak bile yetti ruhumun dinlenmesi için bir de oralarda olduğumu düşünemiyorum :flower:

o gün hakikaten bir kez daha perçinlenmiş oldu cbf nin fedakarlığı teşekkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------

şahane gezi süper resimler inşallah beraber dolanırız bir gün kardeş allaha emenet ol

eyvallah gönül dostum eyvallah , inşallah diyelim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------

süper yerlermiş keyfinizede diyecek yok heleki o asfaltta oturuş özendik be özgürlük ve doğa birde mekanik aşkınız yanınızdaysa vay anam vay... dadından yenmemiş bu gezi. paylaşımlarınız için teşekür ederim :thumleft:

keyifli bir gündü benim için hakikaten gezmiş olmak için gezdim :) çoğu zaman iş icabı vs için oluyordu lakin umarım keyif aldınız :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
uğur ak kardeşım benim fotoları paylaşacak :flower: :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Abi içim kıpır kıpır oldu yaa şu saatte yollara atacaksın beni :) eline koluna sağlık abi on numara gezi olmuş.Allah kazalardan belalardan korusun.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi içim kıpır kıpır oldu yaa şu saatte yollara atacaksın beni :) eline koluna sağlık abi on numara gezi olmuş.Allah kazalardan belalardan korusun.

sağolasın mehmetçim eksik olma kardeşim :) sana bir şey soracağım hobi sitesi diye bir site var oraya üyeliğin varmı senin ? oradan birine benzettim seni , fakat pek takılmam oraya :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
az kaldı irfan bende katılıocam motorumla bi pürüz kaldı halledebilsek...:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
az kaldı irfan bende katılıocam motorumla bi pürüz kaldı halledebilsek...:)

o pürüzler mekanikteyse sıkıntı yapma bi gayfe aralığında hallederiz icabında pamığım , yani ruhsal bi bozukluk olmasın temennim gerisi teferruat hayde hayılısı , ehhhhh en sonunda beyaaaa:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst