CBF 150 Düzce'de...(438 Km)

Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
80
@Luxor

aslanim benim, sayende Memleketin tabelasini gördüm :) inan icim ciz etti :)
Süper gezi yapmissiniz, motorcu dedigin böyle olur iste, sicak souk tanimaz, uzun kisa takmaz :)

Süpersiniz yani, birdaha Düzce gizisinde bende varim :)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yaw forumda BAya Düzcelı ve Bolulu hemserılerımız varmıs he bır daha toplu geldıgınızde haber verın bulusur tanısırız demı :)
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
Yaw forumda BAya Düzcelı ve Bolulu hemserılerımız varmıs he bır daha toplu geldıgınızde haber verın bulusur tanısırız demı :)

bu haftasonu sınavlar var dostum umarim sınavlardan sonra duzce de motor u bakima sokacagim o zaman insallah gorusuruz 4-5 kisi geliriz sanirim..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
@Luxor

aslanim benim, sayende Memleketin tabelasini gördüm :) inan icim ciz etti :)
Süper gezi yapmissiniz, motorcu dedigin böyle olur iste, sicak souk tanimaz, uzun kisa takmaz :)

Süpersiniz yani, birdaha Düzce gizisinde bende varim :)

her türlü gezimizde seni aramızda görmekten onur duyarım aytunç abi;
de...
sen nasıl geleceksin bakalım buralara, yoksa tr için planların mı var bu aralar
varsa haberimiz olsun, bir görüşelim yaw
ben almanyaya ne zaman gelirim belli değil çünkü... :cherry:
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
16
düzceliler artıyo valla bende oralı olark eniştem benim oraya gitmiş tamda bizde işte gölykaya gidiyoduk denk gelemedik bidahakine beraber enişte ok baya bi yer gezeriz akçakocaya akalım orası daha iiii düzce de benim mekanlar belli yazın ordayım hee :) çapyağa da gideriz enişte benim köye orda da vardır bi yerler orman havası ii gelir plan çok yaaa:)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
düzceliler artıyo valla bende oralı olark eniştem benim oraya gitmiş tamda bizde işte gölykaya gidiyoduk denk gelemedik bidahakine beraber enişte ok baya bi yer gezeriz akçakocaya akalım orası daha iiii düzce de benim mekanlar belli yazın ordayım hee :) çapyağa da gideriz enişte benim köye orda da vardır bi yerler orman havası ii gelir plan çok yaaa:)

bana bak kayınço, artık noktalama işaretlerini, satır başlarını falan kullanmaya başlasan nasıl olacak.
ne dediğin anlaşılmıyor bile doğru düzgün
üniversiteye gidecek adamsın, hala 2 kelime yazı yazamıyorsun
bak fena yaparım gördüğümde ona göre...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
16
sanki burda noktalama kullansak ne olur kullanmasak ne olur normal bi yazı onuda anlamak zor değil ki.O fena yaparım kısmınıda,görüştüğümüzde düşünelim he nasıı olur?Neyse enişte bu konuaları beraberken hallederiz görüşürüzzz.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
sanki burda noktalama kullansak ne olur kullanmasak ne olur normal bi yazı onuda anlamak zor değil ki.O fena yaparım kısmınıda,görüştüğümüzde düşünelim he nasıı olur?Neyse enişte bu konuaları beraberken hallederiz görüşürüzzz.

kullanırsan okuyanlar rahat anlar, cebelleşmezler
sen de derdini daha iyi anlatabilirsin
bu bir nevi karşındakine gösterdiğin saygıdır

sen enişteye ne zamandan beri baş kaldırmaya başladın bu arada bakiim
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Aslan eniste :) bakiyorum capyagi bile Istanbulda tanimayan yok :)

rica ederim efendim
ama soruma cevap vermemişsin aytunç abi
gelicen mi bu sene bu taraflara, gelebilirsen eğer mutlaka ara beni
valla biz çok severiz zaten düzce taraflarını
tekrar gidip bu sefer kamp olayına falan da girmek istiyoruz
denizcimuzaffer kuyuya bir taş attı ama gerisi gelmedi
katılımcı arkadaşları görmek istiyoruz, hadi
yeterli mesaj gelirse açarız bir gezi başlığı planlamasını yapıp
değil mi muzaffer??? :p:cherry::p
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Geliyorsanız gelin, yoksa ben kaçacağım 23 - 24 Haziranda Safranbolu'ya. Okuldan görev vermezlerse.

Bu lafım sana da geçerli Mete'ciğim.
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
80
@Luxor,

evet gelmeyi düsünüyorum , daha tarih tam belli degil ama. Bu sene izin kisa oldugu icin motorla gelemiyorum, ucakla gelincede sana haber veririm.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
güzel gezi olmuş abicim gerçekten.bide hondanın jantlara bişeymi taktın harika parlıyor karanlıkta :cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
güzel gezi olmuş abicim gerçekten.bide hondanın jantlara bişeymi taktın harika parlıyor karanlıkta :cat:

teşekkür ederim,
ve evet jantlarda koyu kırmızı reflektif jant şeridi çekili.çok değişik bir hava katıyor motora.
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
16
yok be baş kaldırmakla alakası yok.sadece savunma dielim buna.anlaştık mı?enişştteeee.ist.da görüşürüz.:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
dsci2163wy0.jpg


güzel gezi yapmışsınız,tabelalar aynı galiba.. paylaşımın saol.
hatta benden 9 saat sonra çekmişsin fotografı..........
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650

güzel gezi yapmışsınız,tabelalar aynı galiba.. paylaşımın saol.
hatta benden 9 saat sonra çekmişsin fotografı..........

aynı tabii ki dostum :p,
ileride daha ne aynı tabelalar çekicez biz senle inşallah
sende de bende de bu gezme tutkusu varken...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Düzce miiiiiii:queen::queen:
Plan yapıyordum tam ben de bu site arkadaşlarıma nasıl İYİ bir yer göstertsem diyeee:cat::cat:
Çadır da olabilir:silent: Efteni de mangal:silent: Ya da başka türlüsü:silent:
maksat bizim yeşillikler ön planda olsa:silent:
Yav bir Düzce gezisi yapabilsek mi, hem de herkese uyan:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst