cbf 150 den sonra cc yükseltenler. İzlenimleriniz ?

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Cbf 250 YRB 250 aralarında pek fark yok sanırım bu iki motoru kullanmış biri varsa yorumlarını esirgemesin.Yada ninja 250r ile hyosung 250r kıyaslanabilir.Açıkcası 500cc yakıtı yönünden tercih edilmiyor 250cc de fiyat/performansı yüksek bir model yok.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
26
arkadaşımda var cbf150 honda çok temiz almayo düşünüyorum..alıp ögrenir 600rr geçmeyi düşünüyorum.bir kaç iş ala bilirsem inş.gerçekleşticem.
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
Merhabalar,

CBF150 den sonra V-Strom DL650 aldım, konfor olarak CBF gibi diyebilirim, ama tabiiki daha güçlü ve muhtemelen de o oranda masraflı.

Keyfi olarak kullandığımdan yakıtı çok da dert etmiyorum ama belirtmem lazım, bir depo(22) ile 400-450km gidiyor, bu da 4,5lt demek, bence güce oranla makul denebilecek seviyede.

Full şehiriçi kullanılacaksa naked (cbf500-600 ve muadilleri), şehiriçi-dışı için Enduro-touring (DL, TA, F650GS ve muadilleri), tamamen şehirdışı için touring (pan-european ve muadilleri) tercih etmekte fayda var.

Benim Tercihim DL oldu ve benim için en uygunu budur :cat::cat::cat:

Ama CBF150'imi de verirken gerçekten çok üzüldüm :salut:

Selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar,

CBF150 den sonra V-Strom DL650 aldım, konfor olarak CBF gibi diyebilirim, ama tabiiki daha güçlü ve muhtemelen de o oranda masraflı.

Keyfi olarak kullandığımdan yakıtı çok da dert etmiyorum ama belirtmem lazım, bir depo(22) ile 400-450km gidiyor, bu da 4,5lt demek, bence güce oranla makul denebilecek seviyede.

Full şehiriçi kullanılacaksa naked (cbf500-600 ve muadilleri), şehiriçi-dışı için Enduro-touring (DL, TA, F650GS ve muadilleri), tamamen şehirdışı için touring (pan-european ve muadilleri) tercih etmekte fayda var.

Benim Tercihim DL oldu ve benim için en uygunu budur :cat::cat::cat:

Ama CBF150'imi de verirken gerçekten çok üzüldüm :salut:

Selamlar

DL650 alarak en iyisini yapmışsın.Türkiye şartlarında enduro şart.Ben asfalttan çıkmam diyen yalan söyler.Kanımızda var illa ki dağ bayır yayla gezicez.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Ben motosiklet hobby me 250cc Hyo ile başladım. Çok memnundum. 11000 km kullandım. Ancak daha sonra 650cc ye terfi ettim. Şu an Suzuki DL650 V-Stromum var ve çok memnunum. Eski motorum 4lt yakardı bu motorum agresif kullanımla 5 lt yakıyor. Ekonomik kullanırsan 4.5lt yakar.... Yani +1 lt yada 0.5 lt fazla yakar ama verdiği zevk ve konfor tartışmasız.. Güçlü bir motoru var..... Birde yakıtı fazla düşünmemek gerek.. Eğer her zaman yakıt ekonomisi düşünecek bir bütçemiz varsa 150cc yi geçmemeiz gerek... Öyle istediğimiz gibi 3 krş'a 5 köfte yok... Eğer 5 köfte yiyeceksen 5 kuruş ödememiz gerek.. Ayrıca 150cc den sonra 250cc nin biraz yanlış olacağını düşünüyorum. CBF500 yada DL650 iyi tercih.. Çünkü aradaki 15 km lik hız farkı için noter ruhsat masrafı ödemeye değmez derim ben....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:01 PM ----------

Merhabalar,

CBF150 den sonra V-Strom DL650 aldım, konfor olarak CBF gibi diyebilirim, ama tabiiki daha güçlü ve muhtemelen de o oranda masraflı.

Keyfi olarak kullandığımdan yakıtı çok da dert etmiyorum ama belirtmem lazım, bir depo(22) ile 400-450km gidiyor, bu da 4,5lt demek, bence güce oranla makul denebilecek seviyede.

Full şehiriçi kullanılacaksa naked (cbf500-600 ve muadilleri), şehiriçi-dışı için Enduro-touring (DL, TA, F650GS ve muadilleri), tamamen şehirdışı için touring (pan-european ve muadilleri) tercih etmekte fayda var.

Benim Tercihim DL oldu ve benim için en uygunu budur :cat::cat::cat:

Ama CBF150'imi de verirken gerçekten çok üzüldüm :salut:

Selamlar

Mükemmel tespitler......:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:06 PM ----------

Cbf 250 YRB 250 aralarında pek fark yok sanırım bu iki motoru kullanmış biri varsa yorumlarını esirgemesin.Yada ninja 250r ile hyosung 250r kıyaslanabilir.Açıkcası 500cc yakıtı yönünden tercih edilmiyor 250cc de fiyat/performansı yüksek bir model yok.

Erdo ben bir ara epey araştırmıştım.. CBF in zincir sesi ve bazı kronik problemleri var ken YBR250 daha sorunsuz bir motosiklet olarak gözüküyordu... Ayrıca CBF250 üretimi bitti diye biliyorum..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
159
cbf 250 ideal bende bi tane var 2007 çok uygun fiyata vericem 2 tane motorum var istersen sen sebeplen sana yarasın ilk gelen alıcak çünki temiz..ilanıda olmalı geçen gün ilana verdim..
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Başlığın açılış tarihi eski ama; genelde 125, 150, 200. ... CC sahibi şahısların arayış içinde oldukları faydalı bi topic.

150 CC'den sonra ara geçiş için 350 - 400 CC bir seçenek olmalı, scooter haricinde henüz TR de yok. Falkon gibi bir motoru honda satıştan yıllar önce hangi düşünce ile kaldırdı bilen var mı?

Tabi karbüratörlü motorlardan enjeksiyonluya geçiş henüz tamamlanmadı. Çok büyük bir avantaj özellikle yakıt sarfiyatında.

600 üstü motorlar ciddi sürüş disiplini ve tecrübesi istiyor. Yakıt ve servis - bakım - tamir masrafları da belirli bir meblağlarda ki ülkemiz ücretli çalışan kesimine bayağı bir darbe vurmakta.

Tavsiye edileceklerden aklıma gelenler:
CBF500, CBF600, Fazer, DL650, Transalp, 650GS, ER6, GSR600, Bandit, ...

Tercih ve tavsiyem DL650A veya CBF600A
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
başka model yok ki zaten abi...piyasadaki çoğu makinayı yazmışın...:p

benimde tercihim cbf 600 olurdu...sade...şık ve güçlü...

Meto-can, sen genelde şehirçi kullandığın için CBF600SA hakikaten en uygunu, ama benim gibi Anadolu'nun bağrında otursaydın DL650 derdim...:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güzel makina seçtin ama reis beg azcık hantal bence makinan...cbf 600 asfalt motörü..Aksarayın yüzölçümünü düşünürsek senin hafif siklet seri tourıng makinaya ihtiyacın vardı...V strom donanımlı bir tank diye düşünürsek...

cbf 600 hafif zırhlı otokar diyebiliriz...
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Bunların arasına Disbiritor sorunun cozen GT 650 comet'i da ekleyebiliriz.. Turkiye de fazla kullanıcısı olmasada gercekten guzel motor.... Arasıra asfalt dısındaki yollara cıkma da musade eder. Otobanda yeterli hızlarada cıkar. Yakıt tuketiminde de kayda deger bir fark yok. 650 cc mudavinleri ile hemen hemen aynı diye biliyorum...
 
Katılım
26 Ara 2009
Mesajlar
56
bende cbf 150 kullanıyorum 2007 de sıfır aldım hala kullanıyorum.çok memnunum ama artık kesmiyor.uzun yolda gerçekten bazen yoruyor.şimdiki hedefim ve hayalim cbf 600.hem şehir içinde hem şehir dışında kullanabileceğim rahat ve konforlu bir motosiklet.tabi cbf 150 de duracak onu satmam o ilk göz ağrım.birgün cbf 600 kavuşurum imşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst