mete_han ?!?!?!???
mete_han ?!?!?!???
Yok artık :queen: :queen:
mete_han abimiz yaparama o arabayla gidiyor genelde işe öyle biliyorum
Bu sabah Bağcılar İstoç istikametindeki tünelde motorsikletçilerin sürekli kullandığı emniyet şeridindeki lögar kapağını canını tehlikeye atarak kapatmaya çalışan ve benim bile son anda farkettiğim cbf çi arkadaşa çok çok çok teşekkür ederim.
Bu sabah tekrar baktım ki aynı motorsiklet orda duruyor.Sanırım bu arkadaş o logara düştü ve arızalanan motorunu orda bıraktı.Geçmiş olsun kendisine en azından ona bir şey olmadığını biliyorum.
Allah o kişinin yolunu açık etsin.
Metehan senin de tabii ki. Kamyon lastiği olayından sonra, yazıyı okurken benim de aklıma ilk sen geldin.![]()