cbf 150 ci arkadaşa teşekkürler

Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Bu sabah Bağcılar İstoç istikametindeki tünelde motorsikletçilerin sürekli kullandığı emniyet şeridindeki lögar kapağını canını tehlikeye atarak kapatmaya çalışan ve benim bile son anda farkettiğim cbf çi arkadaşa çok çok çok teşekkür ederim.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Tebrik ederim o arkadaşı bende mümkün mertebe yolcaki zaralı cisimleri alırım arkamdan gelen araca zarar vermesin diye. O cisimlerin yanından basıp gitmeyelim müdale edelim..
 
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
56
en büyük sevaplardan.. peygamber efendimiz s.a.s in sünnetidir. yollardan insanları tehlikeye sokacak taş vs gibi şeylerin uzaklaştırılması
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
öğlen 11:30 civarı İstoçdaydım ama bir mazgal durumu olmamıştı...:p vay anasını demek havaya baksak Leyla gibi bok çukurunun içine gircez...öyle bir düşme olşursa zaten yüzümüz direkt gidonda patlar yüzümüz dağılır...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

mete_han ?!?!?!???

Yok artık :queen: :queen:

mete_han abimiz yapar :D ama o arabayla gidiyor genelde işe öyle biliyorum

yok artık Lebronn Jeyms...:queen: Cumartesi şirkete geçiyorum ve beni biraz sürtüyorlar...:p
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Bu sabah Bağcılar İstoç istikametindeki tünelde motorsikletçilerin sürekli kullandığı emniyet şeridindeki lögar kapağını canını tehlikeye atarak kapatmaya çalışan ve benim bile son anda farkettiğim cbf çi arkadaşa çok çok çok teşekkür ederim.

Bu sabah tekrar baktım ki aynı motorsiklet orda duruyor.Sanırım bu arkadaş o logara düştü ve arızalanan motorunu orda bıraktı.Geçmiş olsun kendisine en azından ona bir şey olmadığını biliyorum.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Allah o kişinin yolunu açık etsin.

Metehan senin de tabii ki. Kamyon lastiği olayından sonra, yazıyı okurken benim de aklıma ilk sen geldin. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Allah o kişinin yolunu açık etsin.

Metehan senin de tabii ki. Kamyon lastiği olayından sonra, yazıyı okurken benim de aklıma ilk sen geldin. :)

aga bizim artık bu refleks olmuş...durmuş motorcu varsa sağda odaklanırım önce...ne için kalmış hesabı bi kornayla düt yaparım el ediyorsa illaki durucan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst