cbf 150 çakmaklık takılması

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
sizi şöyle alalım :)


http://ressim.net/s/upload/33d23302.jpg

http://www.motosiklet.net/forum/mot...ullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1154.html

Evet fotoğrafta görünen deniz araçlarına takılan tipidir. Sadece dışarısı kromdur ve pas yapmıyor. Malesef içindeki tırnağı kalıtesiz bir sacdan olduğu için kısa vadede paslanıyor. İyisi içine hafif bir yağ tabakası bulaştırmak. Birde bu çakmakları meraklılar dürtüklediklerinde akü boşanıyor. Bu nedenle oto tipi biraz yanlış. Ama sıgorta şart.

http://www.motosiklet.net/forum/mot...ullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1156.html

resimler ve ayrıntılar bu iki sayfada var.


çakmak girişinin bir artısı da akü bitince çakmak girişinden çok kolay şarj edebiliyorsunuz ;) ya da takviye için kolaylık oluyor.
Evet fotoğrafta görünen deniz araçlarına takılan tipidir. Sadece dışarısı kromdur ve pas yapmıyor. Malesef içindeki tırnağı kalıtesiz bir sacdan olduğu için kısa vadede paslanıyor. İyisi içine hafif bir yağ tabakası bulaştırmak. Birde bu çakmakları meraklılar dürtüklediklerinde akü boşanıyor. Bu nedenle oto tipi biraz yanlış. Ama sıgorta şart.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Çok güzel düşünmüşsünüz gerçekten.. Telefon şarjı, araba buzdolabı şarjı (yuh) bile olur bunayoldayken.. :D

Ama motosikletiniz kir içinde tutmadım yanı bunu.. Ayıp olmuş koskoca CBF'ye.. :cherry:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Evet fotoğrafta görünen deniz araçlarına takılan tipidir. Sadece dışarısı kromdur ve pas yapmıyor. Malesef içindeki tırnağı kalıtesiz bir sacdan olduğu için kısa vadede paslanıyor. İyisi içine hafif bir yağ tabakası bulaştırmak. Birde bu çakmakları meraklılar dürtüklediklerinde akü boşanıyor. Bu nedenle oto tipi biraz yanlış. Ama sıgorta şart.

Bir kısmını anlamadım mazur görün, çakmakları meraklılar nasıl dürtükler :) Bendekinde hem sigorta hem anahtar koydum iç tarafından. Genelde kapalı duruyor. Akü şarjı için bire bir :cat: Maliyeti düşük olduğu için çok da sıkıntı yok ama elinizin altında elektriğin olduğunu bilmek paha biçilemez :)

---------- Post added at 00:17 ---------- Previous post was at 00:15 ----------

Çok güzel düşünmüşsünüz gerçekten.. Telefon şarjı, araba buzdolabı şarjı (yuh) bile olur bunayoldayken.. :D

Ama motosikletiniz kir içinde tutmadım yanı bunu.. Ayıp olmuş koskoca CBF'ye.. :cherry:

Bir iki gün önce yıkamıştım. Hava güzel olunca brandayı da unuttum gece yağmura yakalanınca bu hale gelebiliyor :)
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
232
bu çakmaklığa takılabilen parçalar +\- 12 volttur. Bu nedenle kolay kolay yanma olmaz.
dogru diyorsunda yalniz sarj dinamosundan akuye 14 volt elektrik geliyor motor calisirken. Eger akuden direk tesisat cekersek ozaman bizim cakmakligada 14 volt elektrik gelecektir ben onu merak ettim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst