CBF 125 gelecekmiş! Çinli markalara teşekkür etmemiz lazım

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yaa, motorların tiplerine diyecek bir şeyim yok. Ben satış sonrasından çekiniyorum. 10 yaşında japon motor için dilinden anlayan, gerektiğinde servis manuelini açıp bakabilen usta bulmuşum, Çinlilerde bu aşamaya gelmesine var daha. Tabi ki olsun, rekabet iyidir.
Hyosung 250R- 650GT vardı bir zamanlar..Çok değil 10 sene falan önce..
Arkadaşlar o motorları o kadar övdüler 250 sınıfında diğer japonların önünü kestiler.. Şu an japonlarda 250 de model sıkıntısı var sa tek sorumlusu , düşük maliyetli diye çinli ve muhtelif uzakdoğu markalarını alan, ve aldığını sanki piyasasını yükseklerde tutabileceğini sanan bileriz..
Her zaman böyle olmuştur..
Meyve veren ağaç taşlanır...
Bu memlekette Twister harcanmış , yerine CBF250 diye buram buram uzakdoğu kokan kalitesi plastiği yerlerde gezen motoru ucuz diye normal japonlarla aynı paraya satmışlar..
Ne hyosung ne CBF250...
Kaç tane kaldı piyasada ?.. Silindiler... Comet desem kimin aklında modelin resmi canlanır ?.. Şimdi ne servisi var ne parçası...
Niye japon derdimi anlatabilmişimdir işallah..
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,829
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Hyosung 250R- 650GT vardı bir zamanlar..Çok değil 10 sene falan önce..
Arkadaşlar o motorları o kadar övdüler 250 sınıfında diğer japonların önünü kestiler.. Şu an japonlarda 250 de model sıkıntısı var sa tek sorumlusu , düşük maliyetli diye çinli ve muhtelif uzakdoğu markalarını alan, ve aldığını sanki piyasasını yükseklerde tutabileceğini sanan bileriz..
Her zaman böyle olmuştur..
Meyve veren ağaç taşlanır...
Bu memlekette Twister harcanmış , yerine CBF250 diye buram buram uzakdoğu kokan kalitesi plastiği yerlerde gezen motoru ucuz diye normal japonlarla aynı paraya satmışlar..
Ne hyosung ne CBF250...
Kaç tane kaldı piyasada ?.. Silindiler... Comet desem kimin aklında modelin resmi canlanır ?.. Şimdi ne servisi var ne parçası...
Niye japon derdimi anlatabilmişimdir işallah..
Hyosung GT250, yani naked olanından kardeşimde vardı, bir kaç sefer artçı olarak binmiştim. O zamanlar motor almak gibi fikrim yoktu ama motoru beğenmiştim. zamanında güzel motordu, ama evin önünden güpegündüz çalınmıştı.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hyosung GT250, yani naked olanından kardeşimde vardı, bir kaç sefer artçı olarak binmiştim. O zamanlar motor almak gibi fikrim yoktu ama motoru beğenmiştim. zamanında güzel motordu, ama evin önünden güpegündüz çalınmıştı.
Şimdi muhtemelen ya hurdacının birinin elinde , ya da inşaatın birinde 14 lük nervürlü demir olarak kolonda duruyordur :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,829
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Şimdi muhtemelen ya hurdacının birinin elinde , ya da inşaatın birinde 14 lük nervürlü demir olarak kolonda duruyordur :)
aynı gün bir üst sokaktan da aynı marka/model motor çalmışlar. Olay 2008'de olmuştu, o dönemde parça sıkıntısı varmış, hırsızlara bu hyosung motorları siparişle çaldırıyorlarmış. bir saat sonrasında başka motorlara yedek parça olarak çıkma parçacıda satılmıştır.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
aynı gün bir üst sokaktan da aynı marka/model motor çalmışlar. Olay 2008'de olmuştu, o dönemde parça sıkıntısı varmış, hırsızlara bu hyosung motorları siparişle çaldırıyorlarmış. bir saat sonrasında başka motorlara yedek parça olarak çıkma parçacıda satılmıştır.
E naapsın adamlar... Bayisinde de yedek parçası yoktu ki ;)
Hyosung gerçekten çok satmıştı.. Ulaşılabilen naked ve SS modelleri çok ilgi görmüştü..
Adını hatırlayan , görüntüsünü hatırlayan var mı ?... 2000 li yıllarda doğan gençler hiç görmemiştir bile ;)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,829
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
E naapsın adamlar... Bayisinde de yedek parçası yoktu ki ;)
Hyosung gerçekten çok satmıştı.. Ulaşılabilen naked ve SS modelleri çok ilgi görmüştü..
Adını hatırlayan , görüntüsünü hatırlayan var mı ?... 2000 li yıllarda doğan gençler hiç görmemiştir bile ;)
o motorun çalınması aklımdan çıkmamıştı, 2016 sonunda kendime motor alırken bayiden çıkarmadan kaskosunu da yaptırmıştım, hala da çalınmır mı çalınmaz mı diye paranoya yapıp güvenlik önlemleri konusunda abartıyorum.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,252
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
herkeste Kızılay dağıtmış gibi
Kızılay beleşe selam bile vermez. Depremde bile çadırı parayla sattı pezevenkler! :rolleyes:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Japonların yenildiğini nerden çıkardın ?
Caponların yenildiğini Hirō Onoda bile kabul etti. Yalnız biraz geç oldu.

Hirō Onoda (Japonca: 小野田 寛郎 Onoda Hirō; 19 Mart 1922 - 16 Ocak 2014),
Japon İmparatorluk Kara Kuvvetleri teğmeni, Japon Ordusu istihbarat subayıydı. Çük Kafalı Japon askeri.
Onoda, II. Dünya Savaşı'ndan sonra teslim olmayı reddetti ve Filipinler'de 29 yıl kaldıktan sonra, 1974'te İmparator Hirohito'nun emriyle onu resmen görevden almak amacıyla kendisi için Japonya'dan Filipinler'e gelen eski komutanının çağrısıyla görevi bırakmıştır.
Hirō Onoda, Shoichi Yokoi'den bir sonra teslim olan sondan bir önceki Japon askeriydi.
Teruo Nakamura daha sonra 1974'te teslim oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2018
Mesajlar
142
Renkli ekran var abs yok idling stop var abs yok piyanocu gibi bu hondanın huyu da :D
24 tenerede renkli ekran var bt bağlantısı var ama navi yok 😅
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yıl 2025 olmuş ABS olmayan motoru savunuyor millet. Bu motora da 150bin vermekten çekinmeyecek bir millet... Levent ülke bitti.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ABS'ye kanmayacaksak neye kanacağız merak ettim doğrusu? Zaten böyle söylerseniz adamlar 2025 yılında bu motorlara ABS koymaz nasılsa bunlar marka düşkünü alır derler
ABS mi :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Disk fren gelse dua et...
Kampana kampana ;);)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kızılay beleşe selam bile vermez. Depremde bile çadırı parayla sattı pezevenkler! :rolleyes:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Caponların yenildiğini Hirō Onoda bile kabul etti. Yalnız biraz geç oldu.

Hirō Onoda (Japonca: 小野田 寛郎 Onoda Hirō; 19 Mart 1922 - 16 Ocak 2014),
Japon İmparatorluk Kara Kuvvetleri teğmeni, Japon Ordusu istihbarat subayıydı. Çük Kafalı Japon askeri.
Onoda, II. Dünya Savaşı'ndan sonra teslim olmayı reddetti ve Filipinler'de 29 yıl kaldıktan sonra, 1974'te İmparator Hirohito'nun emriyle onu resmen görevden almak amacıyla kendisi için Japonya'dan Filipinler'e gelen eski komutanının çağrısıyla görevi bırakmıştır.
Hirō Onoda, Shoichi Yokoi'den bir sonra teslim olan sondan bir önceki Japon askeriydi.
Teruo Nakamura daha sonra 1974'te teslim oldu.
Pearl harbourda yendiler aslında... Koca amerikan deniz kuvvetleri bitti..
Ama şu Atom bombası savaşın mertliğini bozdu.. 2 bomba, tamam..Temefüs zili gibi... Herşey bitti..
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,295
Şimdi muhtemelen ya hurdacının birinin elinde , ya da inşaatın birinde 14 lük nervürlü demir olarak kolonda duruyordur :)
Ben bir kere Hyosung sürdüm adam kamyon yapmak için yola çıkmış malzeme yetmemiş bari kamyonet yapayım demiş ona da yetmeyince ufak bir traktörde karar kılmış ona da malzeme çıkmayınca motor diye bişi yapmış gelene geçene çakmış.
Tüm başlıkların altına yazdığım gibi çin malı motor almak vatana ve gelecek nesillere ihanet etmektir. Japon motor 30 sene hizmet ederken çinli 5 sene sonra milli serveti çöpe attırır.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,992
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben bir kere Hyosung sürdüm adam kamyon yapmak için yola çıkmış malzeme yetmemiş bari kamyonet yapayım demiş ona da yetmeyince ufak bir traktörde karar kılmış ona da malzeme çıkmayınca motor diye bişi yapmış gelene geçene çakmış.
Tüm başlıkların altına yazdığım gibi çin malı motor almak vatana ve gelecek nesillere ihanet etmektir. Japon motor 30 sene hizmet ederken çinli 5 sene sonra milli serveti çöpe attırır.
Hyosung Kore malı yalnız - onu da not düşmüş olalım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst