- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
Hyosung 250R- 650GT vardı bir zamanlar..Çok değil 10 sene falan önce..yaa, motorların tiplerine diyecek bir şeyim yok. Ben satış sonrasından çekiniyorum. 10 yaşında japon motor için dilinden anlayan, gerektiğinde servis manuelini açıp bakabilen usta bulmuşum, Çinlilerde bu aşamaya gelmesine var daha. Tabi ki olsun, rekabet iyidir.
Arkadaşlar o motorları o kadar övdüler 250 sınıfında diğer japonların önünü kestiler.. Şu an japonlarda 250 de model sıkıntısı var sa tek sorumlusu , düşük maliyetli diye çinli ve muhtelif uzakdoğu markalarını alan, ve aldığını sanki piyasasını yükseklerde tutabileceğini sanan bileriz..
Her zaman böyle olmuştur..
Meyve veren ağaç taşlanır...
Bu memlekette Twister harcanmış , yerine CBF250 diye buram buram uzakdoğu kokan kalitesi plastiği yerlerde gezen motoru ucuz diye normal japonlarla aynı paraya satmışlar..
Ne hyosung ne CBF250...
Kaç tane kaldı piyasada ?.. Silindiler... Comet desem kimin aklında modelin resmi canlanır ?.. Şimdi ne servisi var ne parçası...
Niye japon derdimi anlatabilmişimdir işallah..