CB125E Beyaz-Mavi Motorum Perpa yakınlarında ÇALINDI

Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
5
Bulan gören arkadaşların yardımlarını rica ediyorum. 34 FY 0301

Sonuna kadar takipçisi olacağım en ağır cezayı çekecek bunlar.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Geçmiş olsun, umarım kısa zamanda bulursunuz

Hiç ara vermiyor şerefsizler her tarafta kamera olmasına rağmen her geçen gün daha rahat motor çalıyolar. Çünkü yakalanmıyor adamlar veya polis yakalamıyor
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
5
Gören duyan olursa çok sevinirim. Teşekkürler.. Resimler Aşağıda

273625903zdx.jpg

273625903b8u.jpg

273625903t6p.jpg

2736259038bj.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

Motorsikleti ertesi sabah kapımda buldum.. Sol ayna yoktu,kontak kablolarını sökmüş düz kontak yapmış,akü boşalmıştı,epeyde hırpalanmış..

Eh be kardeşim bu dünyaya zarar vermeyemi yağma yapmayamı geldiniz siz. Bunada şükür falan demicem bu kaypaklar yaptığını ödemeli hiç yoktan biton zarar
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
geçmiş olsun, şanslısın ki geri gelmiş. buarada dikkatimi çekti, ben de oxford un aynı kilidini kullanıyorum. zinciri falan kestiler mi ya da kilidini açtılar mı? böyle bir sıkıntı olduysa ben de ona göre önlem alayım.
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Gören duyan olursa çok sevinirim. Teşekkürler.. Resimler Aşağıda

https://image5.sahibinden.com/photos/62/59/03/273625903zdx.jpg
https://image5.sahibinden.com/photos/62/59/03/273625903b8u.jpg
https://image5.sahibinden.com/photos/62/59/03/273625903t6p.jpg
https://image5.sahibinden.com/photos/62/59/03/2736259038bj.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

Motorsikleti ertesi sabah kapımda buldum.. Sol ayna yoktu,kontak kablolarını sökmüş düz kontak yapmış,akü boşalmıştı,epeyde hırpalanmış..

Eh be kardeşim bu dünyaya zarar vermeyemi yağma yapmayamı geldiniz siz. Bunada şükür falan demicem bu kaypaklar yaptığını ödemeli hiç yoktan biton zarar

Ya motoru bulamasaydın ?
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
5
Bulamasaydım umrumda bile değildi, kamyonun altında kalsa çalanlarla beraber tercih ederdim. İpini koparan vatandaşın malına çökemez. Herkes bu düşüncede olsa zaten kimse motor çalmaya cesaret edemez anahtarı üstünde bırakır yatar uyursun
 
Katılım
18 Ara 2014
Mesajlar
71
Gazi mahallesine bakmanı tavsiye ederim. Birtane böyle vardı gençlerin altında buydu diyemem ama motorda gürültülü bir ses vardı egzostan mi motordan mi bilmiyorum. İki hafta önce görmüştüm Bayadır görünmüyor ama
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst