Gören duyan olursa çok sevinirim. Teşekkürler.. Resimler Aşağıda
https://image5.sahibinden.com/photos/62/59/03/273625903zdx.jpg
https://image5.sahibinden.com/photos/62/59/03/273625903b8u.jpg
https://image5.sahibinden.com/photos/62/59/03/273625903t6p.jpg
https://image5.sahibinden.com/photos/62/59/03/2736259038bj.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------
Motorsikleti ertesi sabah kapımda buldum.. Sol ayna yoktu,kontak kablolarını sökmüş düz kontak yapmış,akü boşalmıştı,epeyde hırpalanmış..
Eh be kardeşim bu dünyaya zarar vermeyemi yağma yapmayamı geldiniz siz. Bunada şükür falan demicem bu kaypaklar yaptığını ödemeli hiç yoktan biton zarar
Ya motoru bulamasaydın ?